Skip to main content
Beantwoord

Website niet bereikbaar ?

• April 8, 2026
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Wel heel slecht als provider dat je zelf niet bereikbaar ben als provider

Alsof de weerman zeg : Er is op dit moment geen weer, weer :)

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi, volledig begrijpelijk dat je graag alle informatie op onze website zorgeloos wil doornemen. De technische dienst is op hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb je al eerder in een DM om je gegevens gevraagd. Wil je die met mij delen? Dan zet ik een melding voor je door naar de technische dienst, zij bekijken jouw situatie specifiek en komen binnen 14 dagen bij je terug met een terugkoppeling per mail of telefoon.

Alvast bedankt voor de moeite, laat je het mij hier weten als je mij de gegevens hebt doorgestuurd?

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • April 8, 2026

​@meeuw We weten nu wel hoe je erover denkt.

Als je nu gelijk even meld welke website, dan kunnen ze het oplossen Inplaats dat je overal aan het mopperen bent.
Dan doe je nog eens iets nuttigs.

• Auteur
  • Weet de weg
  • April 8, 2026

Ik weiger andermans werk te doen die niet zijn werk goed doet, en beetje weldenkend mens kan verwachten welke website het is (maar die hint heb ik met deze post al weggegeven)

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • April 9, 2026

Hi, volledig begrijpelijk dat je graag alle informatie op onze website zorgeloos wil doornemen. De technische dienst is op hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb je al eerder in een DM om je gegevens gevraagd. Wil je die met mij delen? Dan zet ik een melding voor je door naar de technische dienst, zij bekijken jouw situatie specifiek en komen binnen 14 dagen bij je terug met een terugkoppeling per mail of telefoon.

Alvast bedankt voor de moeite, laat je het mij hier weten als je mij de gegevens hebt doorgestuurd?