Skip to main content
Beantwoord

Probleem na contractovername

• April 13, 2026
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." 

Ik heb recent een contractovername gedaan. Ik kan in mijn oude account ook niks inzien.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Chanel, van harte welkom op de community. Leuk om te lezen dat je een contract van iemand hebt overgenomen en dat dat nu jouw abonnement is. Zoals ​@Waqqas aangeeft kan ik dit gemakkelijk voor je regelen. Kwestie van het oude Mijn Odido account verwijderen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat controlevragen. Ik zie je antwoorden graag privé tegemoet. Dan kan ik daarna direct voor je aan de slag gaan en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je abonnement gekoppeld! 😊

Om naar je privéberichten te gaan klik je rechtsboven op je profielfoto > Privéberichten.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • April 13, 2026

Hallo ​@chanellavn 

Waarschijnlijk is hij niet helemaal ontkoppeld, een moderator kan dit voor je regelen volgens mij.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Chanel, van harte welkom op de community. Leuk om te lezen dat je een contract van iemand hebt overgenomen en dat dat nu jouw abonnement is. Zoals ​@Waqqas aangeeft kan ik dit gemakkelijk voor je regelen. Kwestie van het oude Mijn Odido account verwijderen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat controlevragen. Ik zie je antwoorden graag privé tegemoet. Dan kan ik daarna direct voor je aan de slag gaan en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je abonnement gekoppeld! 😊

Om naar je privéberichten te gaan klik je rechtsboven op je profielfoto > Privéberichten.