Skip to main content
Beantwoord

Abonnementen zakelijk mobiel en privé internet + TV koppelen in app.

• April 2, 2026
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

Ik probeer in de mijn Odido omgeving mijn privé aansluiting voor internet + TV inzichtelijk te krijgen.

Dit lukt helaas niet, als ik een nieuw account op mijn tweede emailadres aanmaak en het het internet + TV abonnement zoek op adres en geboortedatum krijg ik de melding dat er geen abonnementen zijn gevonden. Tevens zie ik geen “koppel” optie in de app om een abonnement toe te voegen. 

Ik heb mijn zakelijk mobiel abonnement wel in de Mijn Odido omgeving staan, maar krijg mijn privé aansluiting voor internet + TV er niet bij in.

Kan iemand helpen? 

Beste antwoord door Demy van Odido

Goedemorgen Laurens,

We begrijpen dat je je gegevens graag wilt bekijken in je Mijn Odido-omgeving. Het is alleen niet mogelijk om beide abonnementen in één account te koppelen, omdat een zakelijk en een particulier abonnement niet in hetzelfde Mijn Odido-account kunnen worden toegevoegd. Voor je zakelijke nummer gebruik je daarom een zakelijk Mijn Odido-account en voor je vaste aansluiting een particulier Mijn Odido-account. Excuses voor het ongemak. Je kunt voor beide een account aanmaken via deze link.

Door recente gebeurtenissen kunnen we je hier op de Community echter niet inhoudelijk verder helpen. Voor hulp bij je vraag kun je het beste telefonisch contact opnemen via 0800-0092 of via onze social kanalen:

Als je ons via social media benadert, stuur dan ook meteen de link naar dit topic mee. Mijn collega’s helpen je dan zo snel mogelijk verder. Excuses voor het ongemak!

3 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Goedemorgen Laurens,

We begrijpen dat je je gegevens graag wilt bekijken in je Mijn Odido-omgeving. Het is alleen niet mogelijk om beide abonnementen in één account te koppelen, omdat een zakelijk en een particulier abonnement niet in hetzelfde Mijn Odido-account kunnen worden toegevoegd. Voor je zakelijke nummer gebruik je daarom een zakelijk Mijn Odido-account en voor je vaste aansluiting een particulier Mijn Odido-account. Excuses voor het ongemak. Je kunt voor beide een account aanmaken via deze link.

Door recente gebeurtenissen kunnen we je hier op de Community echter niet inhoudelijk verder helpen. Voor hulp bij je vraag kun je het beste telefonisch contact opnemen via 0800-0092 of via onze social kanalen:

Als je ons via social media benadert, stuur dan ook meteen de link naar dit topic mee. Mijn collega’s helpen je dan zo snel mogelijk verder. Excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • April 8, 2026

Beste Demy,

Dank voor je reactie. Hier was ik inmiddels zelf achter gekomen, echter als ik een nieuw account aanmaak op een ander emailadres krijg ik de mogelijkheid om een bestaand abbonement te koppelen. Hiervoor dien ik dan mijn adres en geboortedatum in te geven echter kan er dan geen actief abbonement worden gevonden. Ik heb het tweede account inmiddels in mijn odido app toegevoegd maar helaas blijft deze leeg. 

Hoe kan dit?

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi Laurens, goede vraag! Ik wil er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je snel inzicht hebt in beide abonnementen. Bij welk abonnement lukt het nu precies niet om deze te koppelen aan het account? Voor de verificatie stuur ik je namelijk een DM om je gegevens te verifiëren, maar daarvoor is het voor mij wel handig om te weten om welk abonnement het gaat. Na een succesvolle verificatie, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik zal jouw vraag dan in het topic beantwoorden.!--scriptorendfragment-->!--scriptorstartfragment-->

Laat je het weten?