Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.
Hoi,mijn telefoon met simkaart is gestolen. Ik heb daarom een nieuwe simkaart besteld, maar bij de tweestapsvertificatie krijg ik een sms op mijn oude simkaart en kan ik deze dus niet zien. Hoe kan ik dit overzetten naar een ander vertificatie, zodat ik alsnog kan inloggen op Mijn Odido en mijn nieuwe simkaart kan activeren?
Dag, Als ik in Mijn Odidio mijn nieuwe glasvezel abonnement wil toevoegen aan mijn mobiel abonnement, krijg ik steeds de foutmelding “adres klopt niet” “het opgegeven adres komt niet voor in onze systemen”. Maar het adres is wel juist.Het vreemde is dat het krantenvoordeel wél ingesteld is voor mobiel en internet. Ik heb hier al telefonisch contact over gehad met een van uw medewerkers, zij hebben in ieder geval het email adres en mijn naam van beide abonnementen gelijk gemaakt. Maar de fout blijft bestaan. Ik zou terug gebeld worden door ‘mobiel’ maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Kunt u mij aub helpen om mijn abonnementen te koppelen? Nu kan ik mijn factuur namelijk niet inzien van het internet. Dank.
Onder m'n t-mobilethuis account, aangemaakt op odido een tijd terug, staat m'n mobiel contract, dit contract moet daar vandaan zodat ik het onder m'n huidig odido account, ander mail adres, onder kan brengen maar ik weet het wachtwoord van t-mobilethuis niet meer…. Dus ik kan het daar niet verwijderen. Een e-mail met daarin wachtwoord aanpassen laten versturen kan niet want @t-mobilethuis.nl mail bestaat niet meer…Hoe kan ik achter dit t-mobilethuis wachtwoord komen?, zodat 'k kan inloggen en dit abonnement daar kan verwijderen, m'n computer biedt hierin geen soelaas helaas.
HalloIk heb mijn pin/puk-code nodig.Ik ben de kaart met deze gegevens kwijt en ik kan niet inloggen op Mijn Odido om de gegevens te vinden.Kan iemand hier mij helpen?Alvast bedankt 🙏Claudia
Hallo,Ik ben mijn 2fa codes verloren, van Odido heb ik blijkbaar ook de backupcodes niet opgeslagen. Weer een leermomentje voor volgende keer. Kan dit worden gereset? Het gaat om mijn account van zowel telefoonabonnement als vast internet.Alvast bedankt!
This month I finally got my fiberglass internet (it took 7 months but that is not the issue here ). On subscription overview page I click add subscription and then order new subscription. No matter if I click sim only or new phone I get this message on the screen. I created my odido account couple months back and I don't have any other subscriptions connected to this account. Why I get this message, can you help me about that? How I am not the contract holder of my account or subscription?
Hi, I would like to delete my account from odido.nl (not the community one)I created an additional account as a potential replacement of my original account (in case I needed to create a new subscription), however, this will no longer be necessary. I never linked any subscriptions to it, it was created using my email address only. I already looked through the website but there are no options for deleting my account.Can someone please help me?
In het verre verleden had ik blijkbaar een Tele2 account.Nu heb ik zojuist een Odido Internet + TV abonnement afgesloten op het zelfde emailadres.Als ik mijn abonnement wil toevoegen aan dit emailadres krijg ik de volgende foutmelding;Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo, Heb 2 accounts.1ste account heeft tweestapsverificatie via Authenticator app maar heb problemen met ontvangen van een code , die werkt niet. Daaraan is wel een abonnement aan gekoppeld.Ben naar een Odido winkel geweest en wij hebben telefonisch contact gehad met de klantenservice om 2 staps verificatie uit te zetten. Probeerde later opnieuw in te loggen en kreeg opnieuw de melding dat ik een Authenticator code moest invullen. 2de account heeft een tweestapsverificatie via sms en die werkt prima. Kan echter geen abonnement aan koppelen, krijg dan een foutmelding.Liefst wil ik mijn gegevens op 1 account willen inzien.
E-mails van Odido komen in een verkeerde e-mail account terecht die ik niet meer gebruik en waar ik ook niet meer bij kan. Kan iemand helpen?
Goedemiddag,Bij het aanmaken van mijn account in de Odido app krijg ik na het invullen van mijn telefoonnummer de melding dat er een bevestigingscode naar mijn toestel wordt gestuurd. Na bijna een dag en twee dozijn nieuwe pogingen heb ik nog steeds die code niet.Nu vermoedt ik dat het iets met mijn oude e-mailadres te maken heeft waar ik mijn facturen op heb ontvangen maar dat adres wordt niet herkend. Hoe kan dit opgelost worden?bij voorbaat dank
Bij het inloggen vraag ik bij de tweestapsverificatie een sms aan, maar ik ontvang die niet en kan dus niet inloggen. Hoe los ik dit op??
Hallo,Ik heb hetzelfde probleem als diverse andere mensen op het forum, o.a. deze: Ik heb het prepaid SIM kaartje + nummer eindigend op 003 van iemand overgenomen die dit nummer niet meer gebruikte. De adresgegevens zullen daarom nog niet overeenkomen met die van mijzelf, zoals opgeslagen voor mijn “Internet + Vast Bellen” abonnement.Willen jullie die gegevens kopiëren naar het genoemde prepaid nummer, zodat ik het kan koppelen aan “mijn Odido”? Alvast bedankt.Groet,Tobias.
My phone got stolen and I cannot access my account because of 2FA asking me for a code. I am abroad and I need a sim replacement with the same phone number because my phone number is linked to a ton of other apps that request 2FA with my phone number.
Ik mijn zojuist aangekochte, maar nog niet gebruikte zone 3 bundel annuleren. Graag beroep ik me op het herroepingsrecht bij deze aankoop en wil ik deze terugdraaien. Ik kan hier alleen nergens voor terecht.
Ik kan niet meer inloggen op mijn account omdat ik sinds 5 april ben over gestapt.Nu staat er een incasso klaar bij de bank, maar ik kan de bijhorende factuur dus niet meer inzien.Ik ga niet betalen als ik niet weet waarvoor het is en of de factuur klopt. Graag zo snel mogelijk een oplossing
De app en web versie van Odido registreren niet het juiste data gebruik. Ik heb een oud T-mobile onbeperkt data abonnement met een dagelijkse bundel van 20GB en 2GB aanvullers. De 20GB is op, krijg ik netjes 2 smsjes van. Aangevuld met 2GB en dan stokt het…De data wordt wel toegevoegd en is inmiddels opgebruikt, maar zowel de app als de webversie updaten niet. Die geven nog steeds 400+ MB data beschikbaar aan waardoor opnieuw een data aanvuller gebruiken niet mogelijk is.De klantenservice heeft er een ticket voor gelogd, doorlooptijd 8 werkdagen (!!) is niet acceptabel. Zijn er andere gebruikers die dezelfde problemen ervaren? Dit moet een groter issue zijn, niet individueel… tenzij er een blokkade is qua fair use policy, waar ik niet over geinformeerd ben.
Mijn abonnement stond op mijn iemandanders naam wel met mijn emailadres. Nu staat het op mijn naam maar als ik een nieuw account wil aanmaken in de app geeft hij aan dat mijn emailadres al gekoppeld is aan een ander Odido account. Ik heb al een paar keer gebeld met klantenservice hun hebben het ontkoppeld. en weten niet precies waarom ik me nog steeds niet kan inloggen. hoop dat ik hier iets verder kom. Alvast bedankt
heb geen internet ,,wifi buitenland
Goedenavond,Als ik mijn internet + tv abonnement probeer te koppelen in mijn odido account, krijg ik steeds de foutmelding: er is iets fout gegaan probeer het later nog eens. Nu had ik een mobielabonnement van t-mobile en dat nummer staat nog steeds in m'n account, zou dat daar mee te maken kunnen hebben? Ik kan ook de tv app niet gebruiken, kan namelijk ook niet bij m'n tv code komen. Daar krijg ik de melding deze pagina zit op slot.
Wat betekent unlimited data en je ziet alleen 20.000 staan
Ik probeer in te loggen op mijn odido, maar ontvang geen sms bij de 2stapsverificatie, ook niet na opnieuw opstarten. Waar kan dit aan liggen?
I cannot add my existing subscription (Unlimited Basic subscription) in the app without getting error message. Cannot see my invoices, nothing. I have tried reinstalling the app, and also tried to link it online but i get same error. I sent message to customer service and no reply.
Het lukt niet om een extra abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg steeds een error. Heb proberen bellen maar die meneer kon het ook niet oplossen na 20 min aan de telefoon.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.