Skip to main content

In het verre verleden had ik een Tele2 account.

Nu heb ik sinds kort een Odido Internet + TV abonnement afgesloten op het zelfde emailadres.

Als ik mijn abonnement wil toevoegen aan dit emailadres krijg ik de volgende foutmelding;

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Hoe kan ik dit oplossen?

In het verre verleden had ik een Tele2 account.

Nu heb ik sinds kort een Odido Internet + TV abonnement afgesloten op het zelfde emailadres.

Als ik mijn abonnement wil toevoegen aan dit emailadres krijg ik de volgende foutmelding;

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Tele2 moet Tmobile zijn

Hey Stefan, van harte welkom op de Community en welkom 'terug’ bij Odido! Ik zie inderdaad nog een oud account staan op je e-mailadres. Deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te makenen je Internet + TV abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Helaas lukt het nog niet, dit keer vanaf een windows laptop ipv android app geprobeerd

“Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

Hey Stefan, van harte welkom op de Community en welkom 'terug’ bij Odido! Ik zie inderdaad nog een oud account staan op je e-mailadres. Deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te makenen je Internet + TV abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Android app lukt nu wel ! 

@StefanKlant55 Superfijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

Reageer