Beantwoord

Nieuw abonnement toevoegen aan bestaand account

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Ik heb een nieuw internet en tv abonnement afgesloten. Helaas kan ik het abonnement niet toevoegen aan mijn bestaande account. Ik heb reeds een oud opgezegd abonnement verwijderd.

In eerdere antwoorden heb ik gelezen dat het bestaande account wordt verwijderd, zodat na ongeveer 30 minuten een nieuw account kan worden aangemaakt.

Graag uw reactie.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 May 2024, 15:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jurjen, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Internet + TV abonnement van ons bent gegaan! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega van Internet + TV en ik hoor net dat er sinds vanochtend bekend is dat nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkwamen, waardoor je het abonnement nog niet aan Mijn Odido kan koppelen. Mijn collega's van IT zijn er op dit moment nog hard mee bezig en voor nu is het even afwachten tot zij dit hebben opgelost. Ik zal dit issue maandag nog eens controleren om te kijken of er al een update is. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost! 😄

Hoi Jurjen, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Internet + TV abonnement van ons bent gegaan! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega van Internet + TV en ik hoor net dat er sinds vanochtend bekend is dat nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkwamen, waardoor je het abonnement nog niet aan Mijn Odido kan koppelen. Mijn collega's van IT zijn er op dit moment nog hard mee bezig en voor nu is het even afwachten tot zij dit hebben opgelost. Ik zal dit issue maandag nog eens controleren om te kijken of er al een update is. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost! 😄

Hallo Marciano,

Kun jij mij een update geven naar aanleiding van mijn vraag en jouw antwoord.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jurjen, er is op dit moment nog geen update. Ik heb direct nog eens navraag gedaan bij mijn collega's, maar ze hebben nog iets meer tijd nodig. Op dit moment kan ik je alleen maar om geduld vragen. Sorry voor het ongemak en zodra ik meer weet, houd ik je op de hoogte. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Reageer