Skip to main content

Het is gelukt om mijn emailadres te wijzigen maar kan hier niet het nieuwe abonnement aan koppelen: 

 

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

 

Hoi Frank, fijn dat het is gelukt om je e-mailadres te wijzigen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al wat de reden is dat je je abonnement niet kan koppelen. Er is een probleem bekend waarbij nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkomen. Hierdoor is het ook niet mogelijk om je abonnement in Mijn Odido toe te voegen. Onze IT-afdeling is nog hard aan het werk om dit op te lossen. Voor nu is het nog even afwachten en ik hoop dat het binnenkort lukt. Probeer het volgende week nog eens, mocht het eind van de week nog niet gelukt zijn, laat het me dan weten. Dan vraag ik direct na of er een update is! 😄


Bedankt. 

Ik zal ondertussen de oude aansluiting opzeggen per 9-6-2024. Dan is de monteur ondertussen al geweest.


Hoi Frank, ik zie dat je nieuwe abonnement op 07-06-2024 van start gaat. Is je oude abonnement ook van ons? Mijn collega van Internet + TV kan je abonnement dan vandaag opzeggen, aangezien je altijd 1 maand opzegtermijn hebt. Dan is je huidige/oude abonnement per 10-06-2024 opgezegd.

Is je huidige abonnement bij een andere provider, dan kan je die inderdaad (per 09-06-2024) opzeggen. Houd ook rekening met 1 maand opzegtermijn bij je huidige provider. Laat het me maar weten! 😊


Hoi Frank, fijn dat het is gelukt om je e-mailadres te wijzigen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al wat de reden is dat je je abonnement niet kan koppelen. Er is een probleem bekend waarbij nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkomen. Hierdoor is het ook niet mogelijk om je abonnement in Mijn Odido toe te voegen. Onze IT-afdeling is nog hard aan het werk om dit op te lossen. Voor nu is het nog even afwachten en ik hoop dat het binnenkort lukt. Probeer het volgende week nog eens, mocht het eind van de week nog niet gelukt zijn, laat het me dan weten. Dan vraag ik direct na of er een update is! 😄

 

Ik heb inmiddels al zelf opgezegd bij Ziggo en de bevestiging gekregen.

Toch bedankt!


Reageer