Goedemorgen Dionne, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je zoveel abonnementen in huis hebt! Ik snap volkomen dat je TV nu ook wil toevoegen om je factuur in te zien. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je TV niet kan koppelen aan Mijn Odido. Je TV-abonnement staat namelijk op naam van iemand anders. Om de abonnementen in 1 Mijn Odido te koppelen moeten de abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (naam, adres, geboortedatum). Je mobiele abonnementen staan allemaal op dezelfde naam, terwijl TV verschilt.
- Je kan je TV abonnement apart inzien door een nieuw Mijn Odido-account aan te maken via Mijn Odido registreren
- Of je kan contractovername laten plaatsvinden om TV op dezelfde naam te zetten als de mobiele abonnementen. Dit doe je als volgt:
Stuur een mail naar internet.service@odido.nl met:
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Laat je het me weten waar je voorkeur naar uitgaat en - mocht je voor contractovername kiezen - of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!