Beantwoord

Ik kan mijn tv account niet koppelen aan Mijn Odido account

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Ik kan mijn tv account niet koppelen aan mijn odido account. Heb mijn 1e factuur gekregen en vrij hoog, maar kan deze niet inzien. Heb een link gekregen bij de mail om in te loggen op mijn odido, maar dan krijg ik alleen mijn mobiele accounts te zien. Als ik op toevoegen klik zegt hij dat het adres niet klopt..???

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 9 May 2024, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Dionne, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je zoveel abonnementen in huis hebt! Ik snap volkomen dat je TV nu ook wil toevoegen om je factuur in te zien. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je TV niet kan koppelen aan Mijn Odido. Je TV-abonnement staat namelijk op naam van iemand anders. Om de abonnementen in 1 Mijn Odido te koppelen moeten de abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (naam, adres, geboortedatum). Je mobiele abonnementen staan allemaal op dezelfde naam, terwijl TV verschilt. 

  1. Je kan je TV abonnement apart inzien door een nieuw Mijn Odido-account aan te maken via Mijn Odido registreren
  2. Of je kan contractovername laten plaatsvinden om TV op dezelfde naam te zetten als de mobiele abonnementen. Dit doe je als volgt:

Stuur een mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Laat je het me weten waar je voorkeur naar uitgaat en - mocht je voor contractovername kiezen - of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Betekent het ook dat ik dan een ander email adres moet gebruiken? Want wil ik opnieuw registreren zegt hij dat de email al bestaat.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Dionne, dat klopt inderdaad, je hebt hiervoor dan een ander e-mailadres nodig. Jouw e-mailadres d***l@outlook.com wordt namelijk al gebruikt voor je andere Mijn Odido-account waar je mobiele abonnementen aan gekoppeld staan en je kan maar 1 account per e-mailadres hebben. 

Reageer