Beantwoord

Tweestapsverificatie gegevens kwijt

  • 29 April 2024
  • 5 reacties
  • 27 Bekeken

Hallo,

Ik ben mijn 2fa codes verloren, van Odido heb ik blijkbaar ook de backupcodes niet opgeslagen. Weer een leermomentje voor volgende keer. Kan dit worden gereset? Het gaat om mijn account van zowel telefoonabonnement als vast internet.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door rbt645o6z 30 April 2024, 18:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, van harte welkom op de Community! Wat bedoel je precies met dat je je 2FA codes bent verloren? Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je 2FA hebt ingesteld op een authenticator app. Ik mag alleen je 2FA instellingen wijzigen van app naar SMS en dan kan ik je codes voortaan laten sturen naar het 06-nummer dat bij ons bekend is (met 02 op het eind). Als je dan weer Mijn Odido in kan, kan je opnieuw een authenticator app instellen als je dit wil. 

Laat je het me weten of dit je helpt? En zo ja, stuur me dan de verificatiecode die ik net per SMS naar je heb gestuurd! 😄

Ik bedoelde met het verliezen van de 2FA codes, de toegang tot de authenticator app. Vrijwel overal de backupcodes lokaal van opgeslagen, maar blijkbaar niet die van jullie.

Verificatie krijg je zo via dm. Sms kwam net binnen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ah duidelijk - kan de beste overkomen! Bedankt voor de verificatiecode, ik heb 2FA zojuist gewijzigd van app naar SMS. Laat je het me weten of je vanaf nu (geef het misschien 15 minuten de tijd) de verificatiecodes per SMS ontvangt? En of het daarna lukt om opnieuw de app in te stellen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi, van harte welkom op de Community! Wat bedoel je precies met dat je je 2FA codes bent verloren? Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je 2FA hebt ingesteld op een authenticator app. Ik mag alleen je 2FA instellingen wijzigen van app naar SMS en dan kan ik je codes voortaan laten sturen naar het 06-nummer dat bij ons bekend is (met 02 op het eind). Als je dan weer Mijn Odido in kan, kan je opnieuw een authenticator app instellen als je dit wil. 

Laat je het me weten of dit je helpt? En zo ja, stuur me dan de verificatiecode die ik net per SMS naar je heb gestuurd! 😄

 

Sorry voor de late response, kind was net wakker geworden ten tijde van het vorige bericht. Net geprobeerd en het is gelukt om in te loggen per sms-verificatie. Bedankt voor de snelle reactie en actie!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen rbt, absoluut geen probleem hoor! Superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! 🙌🏻

Reageer