Ik wil inloggen maar ontvang geen sms voor de tweestapsverificatie

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Bij het inloggen vraag ik bij de tweestapsverificatie een sms aan, maar ik ontvang die niet en kan dus niet inloggen. Hoe los ik dit op??

Marciano van Odido 10 dagen geleden

Hoi Geena, van harte welkom op de Community! Goed dat je gebruik maakt van Mijn Odido - altijd handig, maar dan moet je de SMS natuurlijk wel ontvangen. Daar help ik je graag bij. Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Heb je deze wel ontvangen en kan je deze hier opnoemen?

Probeer je in te loggen via de app? Probeer het dan eerst eens via de website (of andersom). Helpt dit? Ik hoor het graag van je, dan duik er ik dieper voor je in! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Geena, van harte welkom op de Community! Goed dat je gebruik maakt van Mijn Odido - altijd handig, maar dan moet je de SMS natuurlijk wel ontvangen. Daar help ik je graag bij. Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Heb je deze wel ontvangen en kan je deze hier opnoemen?

Probeer je in te loggen via de app? Probeer het dan eerst eens via de website (of andersom). Helpt dit? Ik hoor het graag van je, dan duik er ik dieper voor je in! 😄

Hi Marciano,

Dank voor je reactie. En nee, ik heb de sms niet ontvangen. Ik heb het via de website en via de app geprobeerd, nieuw wachtwoord aangevraagd en mijn telefoon herstart. Niks helpt. Van anderen ontvang ik wel gewoon sms’jes. Is er een andere manier?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Geena, wat apart dat je mijn SMS ook niet hebt ontvangen. Ik ga het voor je laten onderzoeken. Heb je voor mij 3 voorbeelden van wanneer je de SMS zou moeten hebben ontvangen? Een voorbeeld bestaat uit datum, tijdstip en locatie (stad) waar je was. Heb je ook een voorkeur dat mijn collega's in de ochtend of in de middag contact met je opnemen? Een andere optie is om even langs 1 van onze winkels te gaan. Op vertoon van je legitimatie kunnen zij 2FA tijdelijk uitzetten, waardoor je je nummer opnieuw kan instellen en hopelijk werkt het dan ook. Ik zie de gegevens graag tegemoet en dan zet ik een case voor je door!

Reageer