Beantwoord

Wat is m'n wachtwoord

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Onder m'n t-mobilethuis account, aangemaakt op odido een tijd terug, staat m'n mobiel contract, dit contract moet daar vandaan zodat ik het onder m'n huidig odido account, ander mail adres, onder kan brengen maar ik weet het wachtwoord van t-mobilethuis niet meer…. Dus ik kan het daar niet verwijderen. Een e-mail met daarin wachtwoord aanpassen laten versturen kan niet want   @t-mobilethuis.nl mail bestaat niet meer…

Hoe kan ik achter dit t-mobilethuis wachtwoord komen?, zodat 'k kan inloggen en dit abonnement daar kan verwijderen, m'n computer biedt hierin geen soelaas helaas.

icon

Beste antwoord door Edmiraka 2 May 2024, 17:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Edmiraka, van harte welkom op de Community! Achter het wachtwoord komen kan niet meer, omdat het account niet meer bestaat. Ik heb het Mijn Odido-account zojuist verwijderd, zodat je over 30 minuten via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account kan aanmaken voor je mobiele abonnement.

Wat je ook kan doen is je mobiele abonnement koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account waar Internet + TV al aan gekoppeld staat. Om dit te doen moeten je gegevens wel exact overeenkomen. Ik zie dat Internet + TV nu op E. staat, terwijl mobiel op de voorletters E.J. staan. Ik heb beide abonnementen op E.J. gezet, zodat ze overeenkomen. Over 30 minuten kan je je mobiele abonnement ook koppelen aan je al bestaande Mijn Odido-account. Laat je het me weten of het is gelukt? En kan ik nog iets anders voor je betekenen? 😄

Hi Edmiraka, van harte welkom op de Community! Achter het wachtwoord komen kan niet meer, omdat het account niet meer bestaat. Ik heb het Mijn Odido-account zojuist verwijderd, zodat je over 30 minuten via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account kan aanmaken voor je mobiele abonnement.

Wat je ook kan doen is je mobiele abonnement koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account waar Internet + TV al aan gekoppeld staat. Om dit te doen moeten je gegevens wel exact overeenkomen. Ik zie dat Internet + TV nu op E. staat, terwijl mobiel op de voorletters E.J. staan. Ik heb beide abonnementen op E.J. gezet, zodat ze overeenkomen. Over 30 minuten kan je je mobiele abonnement ook koppelen aan je al bestaande Mijn Odido-account. Laat je het me weten of het is gelukt? En kan ik nog iets anders voor je betekenen? 😄

 

Hoi,

 

Bedankt, het is goed gegaan en gelukt!

Die tweetraps verificatie is een beetje teveel van het goede😕…, het is Fort Knox, ASML, Ned.bank, niet waar we binnen willen komen!… Dat mag wat mij betreft er wel af. Maar da's niet aan jou natuurlijk.., misschien kun je het doorgeven?🤔...

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Edmiraka, fijn dat het is gelukt en natuurlijk graag gedaan! Ik geef het zeker door. Gebruik je Mijn Odido altijd via de website? Als je de app gebruikt, hoef je namelijk maar 1 keer tweestapsverificatie in te stellen en vervolgens blijf je gemakkelijk ingelogd na een simpele vingerafdruk, gezichtsherkenning of pincode. Wellicht dat dit fijner voor je is! 😊

Reageer