Skip to main content

Hallo,

Heb 2 accounts.

1ste account heeft tweestapsverificatie via Authenticator app maar heb problemen met ontvangen van een code , die werkt niet. Daaraan is wel een abonnement aan gekoppeld.

Ben naar een Odido winkel geweest en wij hebben telefonisch contact gehad met de klantenservice om 2 staps verificatie uit te zetten. Probeerde later opnieuw in te loggen en kreeg opnieuw de melding dat ik een Authenticator code moest invullen. 

​​​​​​

2de account heeft een tweestapsverificatie via sms en die werkt prima. Kan echter geen abonnement aan koppelen, krijg dan een foutmelding.

Liefst wil ik mijn gegevens op 1 account willen inzien.

Hoi Miekmens, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik help je graag direct verder met je Mijn Odido-accounts. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan duik ik er direct voor je in!

Voor beide accounts/abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de e-mailadressen die je gebruikt.

Wil je de 2 abonnementen die je nu in 2 losse Mijn Odido-accounts hebt staan koppelen? Dan moet er 1 verwijderd worden. In dat geval: Laat het me maar weten welke verwijderd kan worden en welk e-mailadres je wil blijven gebruiken. Probeer je een ander abonnement te koppelen, dan ontvang ik daarvan ook graag het 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN. De gegevens moeten namelijk exact overeenkomen wil je de abonnementen kunnen koppelen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Reageer