Skip to main content
10000 Topics
Een beetje vetraging is niet erg, maar dit is wel heel behoorlijk... help?
Hi All Omdat ik nergens een fatsoenlijke update kan krijgen hier maar eens een topic want geduld wordt akelig op de proef gesteld… Tijdlijn: mei-juni 2022 - aanleg glasvezel in de wijk en de apartementcomplexen. juni 2022 - aanleg van de kabels is voltooid en worden ongemonteerd achter gelaten op de balkons 12 juli 2022 - eerste aanvraag gedaan bij T-mobile voor glasvezelinternet 20 februari 2023 - brief ontvangen van T-mobile dat ze op 6 maart 2023 de aansluiting in de woning komen maken. (S&E Group in opdracht van T-mobile) 6 maart 2023 - installateur/monteur komt niet opdagen. maart 2023 - meermaals contact gehad met T-mobile/S&E, 1 monteur langs geweest voor inventarisatie wat er gedaan moest worden. wederom geen opvolging; daarna zelfs geen contact mer kunnen krijgen. december 2023 - eerste aanvraag voor glasvezelinternet wordt vanuit t-mobile geannuleerd (waarschijnlijk ivm overname en Odido als nieuwe naam) 6 december 2023 - tweede aanvraag gedaan, nu bij Odido, voor glasvezelinternet. 22 april 2024 - nog steeds geen aansluiting in huis… (ik ben de exacte momenten kwijt dat ik contact heb gehad met de, toenmalige, t-mobile CS.. maar dit is ook meermaals geweest) Casus/Vraag: Mijn geduld is best behoorlijk want ik weet ook dat er niet getoverd kan worden met aansluitingen, dat snap ik allemaal, maar als T-mobile hier een mooie roze kabel in de wijk komt leggen (andere glasvezel aanbieders kan ik niet een connecten) en er daarna geen opvolging komt voor het afmonteren van de aansluiting vind ik dat bijzonder schrijnend te noemen. De fibel hangt inmiddels al bijna 2 jaar op het balkon, hoeft dus niet het hele complex door, maar er wordt gedaan alsof dit door de muur boren en afmonteren een raket onderzoeker benodigd en ik snap oprecht niet waarom dit zo lastig blijkt. alleen omdat het hoogbouw is? Is en een manier om te achterhalen wie de onderaannemer momenteel is voor de aansluitingen? kan Odido iets betekenen in het verspoedigen van dit gehele proces? Ik weet het intussen even niet meer… Alvast dank en bij vragen let me know.
Onjuiste facturering TV Box
Beste Odido, Recent heb ik vernomen dat de er bij het Internet + TV niet correct gefactureerd wordt. Om de situatie even chronologisch te schetsen: bij de installatie van de TV box merkte de monteur (volgensmij januari ‘24) op dat de box (Amino) defect was. Kan gebeuren, echter werd toen door de monteur verzekerd dat we als vervanging de nieuwe TV box zouden ontvangen. Als vervanging was helaas een Amino box opgestuurd. Ik heb toen via het forum een verzoek ingediend om deze om te ruilen voor de nieuwe box, echter heb ik er toen twee ontvangen (waarvan 1 nodig en nu in gebruik). Tot heden heb ik nog een nieuwe TV box (4K) liggen, die ik graag zou willen terugsturen. Echter lukt het annuleren mij niet via de app. Graag zou ik willen verzoeken om deze box alsnog retour te sturen, omdat ik (volgensmij) tot nu toe daar nog steeds voor betaal. Daarnaast heb ik het idee dat ik alsnog gefactureerd word voor 1 of 2 Amino boxen. Ik heb de twee Amino boxen (S/N's; 85-11640819 & 85-11578515) in een pakket retour (DHL code JVGLOTC0058740115) gestuurd op 13 februari '24, maar volgensmij staat er in het systeem dat ik èèn Amino box te weinig op heb gestuurd en een 90 euro boete te wachten sta. Zou een moderator dat voor mij kunnen controleren? Eigenlijk dus de volgende zaken; Facturatie van TV boxen (incl. boete) sinds januari '24 Retourverzoek in systeem voor een van de twee 4K TV boxen Alvast bedankt!
Waardeloos internet/wifi wil weg bij Odido
Hallo Odido, Ik ben sinds 3 maanden klant bij jullie en heb sinds dag 1 problemen met stabiliteit van vooral de wifi. Na heel veel naar de klantenservice gebeld te hebben en een monteur over de vloer gehad te hebben die de hardware vervangen heeft geen verbertering. De modem moet een keer of 10 per dag van de spanning gehaald worden om weer verbinding te kunnen maken met wifi! Ik kan dan mijn slimme apparaten niet bedienen zoals mijn lampen, de cameras hebben geen verbinding en mijn kinderen zijn steeds snel door hun 4g bundel heen en kunnen niet op hun laptop werken voor school. Ik ben nu op een punt gekomen dat ik mijn contract kosteloos wil laten overnemen door een andere aanbieder. Het is me ook toegezegd dat dit mogelijk is als Odido het niet voor elkaar krijgt het werkend te krijgen maar nu wordt dat dus afgewezen omdat het voornamelijk een probleem met de wifi stabiliteit betreft en dat los staat van het internet? Na talloze harde resets van het modem, het scheiden van de wifi kanalen en verschillede beveiligings protocollen ingesteld te hebben. Screenshots te hebben gestuurd van mijn behaalde snelheid, hulp op afstand in mijn modem, het vervangen van de hardware, de modem zelf en de pon box blijft het hopeloos! Ik weet niet meer wat nog te doen! Op deze manier mijn contract uitzitten kan niet! Ik denk er ook over om mijn rechtbijstand in te schakelen omdat jullie diensten niet werken zoals het zou moeten en eerdere beloftes niet nagekomen worden.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen