mpro mesh app verkeerd wachtwoord

  • 8 August 2023
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik heb het wachtwoord wat op mijn modem gebruikt om in te loggen in de mpro mesh app met gebruikersnaam: admin. Maar hij weigert mijn inloggegevens en ik kom maar niet ingelogd. Waar kan dit aan liggen? Ik heb de wifipunten al maanden maar heb de app nooit kunnen gebruiken hierdoor.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hey @Tonnafrass, goed dat je hiervoor aan de bel trekt!

Als je de app opent, zie je het juiste modem dan naar voren komen? Zou je de inloggegevens in een webbrowser kunnen testen? Dit doe je zo:

  • Open je internetbrowser en ga naar http://192.168.1.1 terwijl je verbonden bent via een internetkabel met de router (wifi kan ook). 
  • Gebruikersnaam en wachtwoord staan op de sticker aan de achterkant van het modem (die bij ‘user name' en ‘Login Password’). Voer deze in en druk op enter. Je bent nu in het hoofdscherm aanbeland. Lukt dit wel?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tonnafrass, goed dat je hiervoor aan de bel trekt!

Als je de app opent, zie je het juiste modem dan naar voren komen? Zou je de inloggegevens in een webbrowser kunnen testen? Dit doe je zo:

  • Open je internetbrowser en ga naar http://192.168.1.1 terwijl je verbonden bent via een internetkabel met de router (wifi kan ook). 
  • Gebruikersnaam en wachtwoord staan op de sticker aan de achterkant van het modem (die bij ‘user name' en ‘Login Password’). Voer deze in en druk op enter. Je bent nu in het hoofdscherm aanbeland. Lukt dit wel?
Reputatie 1

Beste,

Ik heb dat geprobeerd met de username en login pw die achterop de modem staat. Maar geen resultaat.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tonnafrass, dat is inderdaad gek. Zou je dit op een laptop/desktop kunnen uitproberen? Lukt het dan ook niet, wil je dan het modem een factory reset geven en nadat het modem opnieuw is opgestart, opnieuw proberen in te loggen met de gegevens achterop het modem.

 

Reset Zyxel T-54

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.

2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.

3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

 

Reageer