Skip to main content
Beantwoord

wifi doet het niet

• 27 februari 2025
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Goedemorgen,Wifi doet het niet, heb alles al geprobeerd, dit is al 2 weken. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@kimmutsje 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting?

Werkt bekabeld wel of echt alleen de WiFi? Indien beide niet werken, heb je een rood lampje op de router?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter?

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21800 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hallo ​@kimmutsje 

Werkt bekabeld wel of echt alleen de WiFi? Indien beide niet werken, heb je een rood lampje op de router?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Hoe kan ik de verlenging nu annuleren ?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 27 februari 2025

@Ladida  Goedemiddag,

Verlenging kan je niet annuleren. Wat is de rede dat je dat wil? Kunnen wij misschien helpen?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 27 februari 2025
Ladida schreef:

Ik dacht dat ik in aanmerking kwam voor de klantvoordeel. Met de verlenging ben ik niet voordeliger uit. Ik krijg nu minder data voor ongv dezelfde prijs. Dat kan ik net zo goed mijn huidige abonnement behouden of overstappen. 

oké ik snap het. Opnieuw korting kan je misschien krijgen als je de klantenservice belt.

Klantvoordeel krijg je wel als je meerdere abonnementen hebt bij Odido en of bij Ben! 

Lees mijn onderschrift.Vul alles even in misschien kunnen de moderators nog iets voor je doen. 
Ik ben net als jij een klant dus ik kan verder geen veranderingen aanbrengen.

• Ma t/m vr 8-18 uur.
  • Zaterdag 9-17.30 uur.
  • Zondag gesloten.

Telefoonnummer:

Bel Odido Service

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 27 februari 2025

@Ladida Wil je de volgende keer met een eigen vraag een eigen topic aanmaken. ik zie nu dat je in een totaal ander onderwerp van iemand anders hebt gepost. Dat schept verwarring voor de topic starter en de moderators 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 27 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@kimmutsje 

Excuus dat er iemand doorheen kwam wil je ​@Waqqas  zijn vraag even beantwoorden 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen