Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-50 vervangen

• 23 februari 2025
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Beste mensen bij Odido,

Graag zou ik mijn huidige Zyxel T50 modem om willen ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning. Is dit mogelijk? Ik hoor het graag.

Vriendelijke groeten,

Tako

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@tmhorsley, dat kan absoluut! Geen zorgen, dit kan ik voor je regelen. Vergeet je niet jouw Community profiel aan te vullen? Veel gegevens staan al netjes ingevuld, ik mis alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten als deze er staan? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

Bekijk origineel

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Hi ​@tmhorsley, dat kan absoluut! Geen zorgen, dit kan ik voor je regelen. Vergeet je niet jouw Community profiel aan te vullen? Veel gegevens staan al netjes ingevuld, ik mis alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten als deze er staan? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

@Cheyenne van Odido Super dat dit mogelijk is. Ik zal mijn IBAN nummers toevoegen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025
tmhorsley schreef:
Cheyenne van Odido schreef:

@Cheyenne van Odido Super dat dit mogelijk is. Ik zal mijn IBAN nummers toevoegen.

@Cheyenne van Odido De laatste vier IBAN cijfers van mijn rek.nr. heb ik aan mijn profiel toegevoegd.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 26 februari 2025

@tmhorsley Super, dankjewel voor de genomen moeite! 😊 Ik help je natuurlijk graag verder. 

Ik heb gelijk het nieuwe modem voor je besteld. Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover nog een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 februari 2025

@Teresa van Odido en ​@Cheyenne van Odido, Dank jullie wel voor de goede service. Fijn dat we een verbeterde modem in gebruik kunnen nemen. Stuur ik de verouderde modem naar jullie terug? Fijne dag nog. groeTako

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 28 februari 2025

@tmhorsley Natuurlijk super graag gedaan! 😀

Het oude modem hoeft niet meer retour, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt ♻ bij jou in de buurt. Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen