Skip to main content

Odido Internet+TV facturen niet zichtbaar in Odido-app

• 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedemorgen Odido!

Wij zijn sinds 30 november 2023 overgestapt naar glasvezel van Odido, daarvóór hadden wij al onze xDSL verbinding via Odido.
Tot op heden kan ik de facturen enkel inzien door in te loggen op Mijn Odido. In de App zijn de facturen voor mobiel wél zichtbaar maar niet voor Internet+TV en wordt aangegeven dat er nog geen facturen zijn en ik de 1e factuur nog niet heb gekregen (die is wel degelijk beschikbaar).

Mogelijk is mijn mailadres nog gekoppeld aan een oud abonnement waardoor deze informatie niet correct gekoppeld is.

Is het mogelijk om dit te corrigeren zodat ik ook netjes in de App mijn facturen kan inzien? 😉

Met vriendelijke groet,

Glenn

Uitgelichte reactie

28 februari 2025

Welkom op onze community, goed dat je ons hebt gevonden! 😀 ​@G. van Ewijk 

Ik snap goed dat je graag al jouw facturen makkelijk bij de hand wil hebben, wel zo fijn als deze allemaal zichtbaar zijn in de app. Ik help je graag verder! 

Als ik het goed begrijp kan je de facturen van je Internet + TV abonnement wel inzien als je inlogt via de website, maar niet in de app. De facturen van Mobiel kan je wel op beide manieren inzien, toch?

Op dit moment kan ik nog niet met je meekijken. Wil je de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je verder helpen. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4103 reacties
  • 28 februari 2025
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community, goed dat je ons hebt gevonden! 😀 ​@G. van Ewijk 

Ik snap goed dat je graag al jouw facturen makkelijk bij de hand wil hebben, wel zo fijn als deze allemaal zichtbaar zijn in de app. Ik help je graag verder! 

Als ik het goed begrijp kan je de facturen van je Internet + TV abonnement wel inzien als je inlogt via de website, maar niet in de app. De facturen van Mobiel kan je wel op beide manieren inzien, toch?

Op dit moment kan ik nog niet met je meekijken. Wil je de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je verder helpen. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen