Skip to main content

Beste Odido,

Recent ben ik verhuisd eind december. 

Nu hebben wij (ik en mijn vriendin) enkele maanden geleden al de verhuizing doorgegeven voor het thuisinternet (op haar naam), alsmede mijn mobiele abbo.

Door een fout van Odido, was het thuisinternet niet tijdig geregeld hier hebben wij vervolgens ruim een week op moeten wachten. Dit was ten tijden gecompenseerd met een credit, en onbeperkt internet voor mobiel voor X aantal dagen.

Maar nu blijkt alsnog het thuisvoordeel niet te worden verwerkt voor mijn mobiele abbo (op mijn naam en het thuisinternet op (naam van mijn vriendin) ondanks dat beide geruime tijd op hetzelfde adres staan (effectief dezelfde datum van eind december voor de verhuizing).

Op de chat is vandaag niemand meer bereikbaar, en telefonisch is de wachtrij zeer lang. Maar ik krijg wel zo dadelijk een factuur zonder het thuisvoordeel. Nu een opsomming:

  • Nu ben ik door al mijn mobiele data heen, omdat er geen verdubbeling meer is
  • Thuisinternet geen klantvoordeel meer. 
  • Mobiele abbo geen klantvoordeel meer. 
  • De klantenservice voor het thuisinternet kon niet helpen bij het mobiele abbonument…. Het zou allemaal opgelost worden maar nu zit ik al met de problemem, geen mobiel internet meer, plus hogere factureren. 

Hoe kunnen wij dit oplossen? Ik zit met een vast contract van een jaar. Maar de frustratie loopt inmiddels erg hoog op.

Hi ​@DonCalzone, uiteraard is het niet de bedoeling dat je na een verhuizing geen gebruik meer kan maken van je Klantvoordeel! Ik wil daarom ontzettend graag met je meekijken om dit helemaal recht te zetten voor jullie. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Nadat je dit gedaan hebt, kan je dit in het topic laten weten. Zo is de verificatie helemaal compleet en kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 


Dit heb ik gedaan. Dankjewel! ​@Nora van Odido 


Hi ​@DonCalzone, met de gegevens in je profiel heb ik je mobiel abonnement kunnen vinden, top! Gelukkig staat hier alles helemaal goed. Zo te zien gaat het fout bij het thuis abonnement en blijft het hangen. Ik zie dat mijn collega het al heeft doorgezet naar een speciale afdeling die dit gaat oplossen. Voor nu is het dan nog even afwachten tot dit is opgelost. Geen zorgen! Uiteraard krijg je het gemiste Klantvoordeel terug. Wel zo eerlijk natuurlijk. Ik zie inderdaad ook dat je mobiele data er snel doorheen gaat. Ik heb dan ook een Unlimited Data voucher voor je geregeld voor in de tussentijd. Deze is 7 dagen geldig na activatie en kan je voor nu weer even vooruit zonder je bundel aan te vullen. Je kan de voucher vinden in je privébericht!


Reageer