Beste Odido,
Recent ben ik verhuisd eind december.
Nu hebben wij (ik en mijn vriendin) enkele maanden geleden al de verhuizing doorgegeven voor het thuisinternet (op haar naam), alsmede mijn mobiele abbo.
Door een fout van Odido, was het thuisinternet niet tijdig geregeld hier hebben wij vervolgens ruim een week op moeten wachten. Dit was ten tijden gecompenseerd met een credit, en onbeperkt internet voor mobiel voor X aantal dagen.
Maar nu blijkt alsnog het thuisvoordeel niet te worden verwerkt voor mijn mobiele abbo (op mijn naam en het thuisinternet op (naam van mijn vriendin) ondanks dat beide geruime tijd op hetzelfde adres staan (effectief dezelfde datum van eind december voor de verhuizing).
Op de chat is vandaag niemand meer bereikbaar, en telefonisch is de wachtrij zeer lang. Maar ik krijg wel zo dadelijk een factuur zonder het thuisvoordeel. Nu een opsomming:
- Nu ben ik door al mijn mobiele data heen, omdat er geen verdubbeling meer is
- Thuisinternet geen klantvoordeel meer.
- Mobiele abbo geen klantvoordeel meer.
- De klantenservice voor het thuisinternet kon niet helpen bij het mobiele abbonument…. Het zou allemaal opgelost worden maar nu zit ik al met de problemem, geen mobiel internet meer, plus hogere factureren.
Hoe kunnen wij dit oplossen? Ik zit met een vast contract van een jaar. Maar de frustratie loopt inmiddels erg hoog op.