Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel niet verwerkt na verhuizing door fout Odido

Beste Odido,

Recent ben ik verhuisd eind december. 

Nu hebben wij (ik en mijn vriendin) enkele maanden geleden al de verhuizing doorgegeven voor het thuisinternet (op haar naam), alsmede mijn mobiele abbo.

Door een fout van Odido, was het thuisinternet niet tijdig geregeld hier hebben wij vervolgens ruim een week op moeten wachten. Dit was ten tijden gecompenseerd met een credit, en onbeperkt internet voor mobiel voor X aantal dagen.

Maar nu blijkt alsnog het thuisvoordeel niet te worden verwerkt voor mijn mobiele abbo (op mijn naam en het thuisinternet op (naam van mijn vriendin) ondanks dat beide geruime tijd op hetzelfde adres staan (effectief dezelfde datum van eind december voor de verhuizing).

Op de chat is vandaag niemand meer bereikbaar, en telefonisch is de wachtrij zeer lang. Maar ik krijg wel zo dadelijk een factuur zonder het thuisvoordeel. Nu een opsomming:

• Nu ben ik door al mijn mobiele data heen, omdat er geen verdubbeling meer is
  • Thuisinternet geen klantvoordeel meer. 
  • Mobiele abbo geen klantvoordeel meer. 
  • De klantenservice voor het thuisinternet kon niet helpen bij het mobiele abbonument…. Het zou allemaal opgelost worden maar nu zit ik al met de problemem, geen mobiel internet meer, plus hogere factureren. 

Hoe kunnen wij dit oplossen? Ik zit met een vast contract van een jaar. Maar de frustratie loopt inmiddels erg hoog op.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@DonCalzone, uiteraard is het niet de bedoeling dat je na een verhuizing geen gebruik meer kan maken van je Klantvoordeel! Ik wil daarom ontzettend graag met je meekijken om dit helemaal recht te zetten voor jullie. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Nadat je dit gedaan hebt, kan je dit in het topic laten weten. Zo is de verificatie helemaal compleet en kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 

Bekijk origineel

11 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hi ​@DonCalzone, uiteraard is het niet de bedoeling dat je na een verhuizing geen gebruik meer kan maken van je Klantvoordeel! Ik wil daarom ontzettend graag met je meekijken om dit helemaal recht te zetten voor jullie. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Nadat je dit gedaan hebt, kan je dit in het topic laten weten. Zo is de verificatie helemaal compleet en kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 januari 2025

Dit heb ik gedaan. Dankjewel! ​@Nora van Odido 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1901 reacties
  • 25 januari 2025

Hi ​@DonCalzone, met de gegevens in je profiel heb ik je mobiel abonnement kunnen vinden, top! Gelukkig staat hier alles helemaal goed. Zo te zien gaat het fout bij het thuis abonnement en blijft het hangen. Ik zie dat mijn collega het al heeft doorgezet naar een speciale afdeling die dit gaat oplossen. Voor nu is het dan nog even afwachten tot dit is opgelost. Geen zorgen! Uiteraard krijg je het gemiste Klantvoordeel terug. Wel zo eerlijk natuurlijk. Ik zie inderdaad ook dat je mobiele data er snel doorheen gaat. Ik heb dan ook een Unlimited Data voucher voor je geregeld voor in de tussentijd. Deze is 7 dagen geldig na activatie en kan je voor nu weer even vooruit zonder je bundel aan te vullen. Je kan de voucher vinden in je privébericht!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 februari 2025

@Demi van Odido Inmiddels twee weken verder en er is nog niks opgelost. 

Is hier inmiddels al meer bekend, de eerste facturen met de hogere lasten zijn er ook al uitgegaan. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@DonCalzone, toevallig is er een uur geleden een update in het onderzoek gekomen. Het is opgelost, echter moet je in Mijn Odido dit abonnement nog wel aanmelden. In Mijn Odido kan je abonnementen toevoegen, regel dit en ga daarna naar het kopje Klantvoordeel. Het moet nu lukken om je Klantvoordeel te koppelen. Laat je mij weten hoe dit verloopt? Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@Cheyenne van Odido 

Helaas werkt het nog steeds niet, allebei zijn ze aangemeld voor het klantvoordeel. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@DonCalzone, er is iets geks aan de hand. Waar ik je abonnement gisteren nog kon vinden op de door jou ingevulde gegevens, lukt mij dit nu niet meer. Ook mijn collega's lukt het niet. Heb je toevallig iets aangepast binnen je Community profiel? Wil je alle gegevens hier checken en de juiste neer zetten? Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 februari 2025

@Cheyenne van Odido 

Ik heb niks aangepast in mijn profiel, alle gegevens kloppen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Excuus ​@DonCalzone, het is helemaal mijn eigen schuld. Ik heb het weer scherp! Ik zie dat er inmiddels weer contact is geweest en het weer ligt bij de betreffende afdeling. Ze gaan dit opnieuw onderzoeken, het staat open. Is er meer bekend, hoor je dat van ons!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 februari 2025

@Cheyenne van Odido 

Geen probleem, is er inmiddels wat meer bekent hoe en wat?

Helaas nog steeds geen klantvoordeel.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1582 reacties
  • 28 februari 2025

Hi ​@DonCalzone, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie toevallig net een update van mijn collega dat het nu helemaal opgelost is! Ik zie dat ze het Klantvoordeel 2 dagen gelden al hebben kunnen activeren, maar dit nog in de gaten hebben gehouden om er zeker van te zijn dat het Klantvoordeel goed actief blijft staan en dit is ook het geval! Het Klantvoordeel zie je nu ook terug in jouw Mijn Odido account en zal ook op de volgende factuur verschijnen. Nu zie ik dat de gemiste korting op het mobiele abonnement al voor je is vergoed met de laatste factuur. Alleen de gemiste korting voor het Internet abonnement heb je nog niet ontvangen. Dit ga ik gelijk rechtzetten voor je en ik heb hier dan ook een vergoeding voor aangemaakt. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Ik ben blij dat alles nu weer helemaal goed staat. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het dan gerust aan me weten! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen