Skip to main content

bestelling Klik&Klaar

  • 23 februari 2025
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

 

Ik heb sinds 6 februari Klik&Klaar, alles werkt prima,

maar in Mijn Odido blijft mijn bestelling op ‘in behandeling’ staan ?

Moet ik nog iets doen?

 

mvg, Timo

Uitgelichte reactie

23 februari 2025

@tvg68 Heb je de app gedownload en aangemeld?  Ik ga even bij mij kijken hoe het eruit ziet.

Bij mij staat alles als geactiveerd. Ik heb K&K sinds 11 februari. Ik had zelfs de eerste rekening al binnen

Zie mijn onderschrift, vul alles in dan helpen de moderators je verder.

Fijne zondag

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7919 reacties
  • 23 februari 2025

@tvg68 Heb je de app gedownload en aangemeld?  Ik ga even bij mij kijken hoe het eruit ziet.

Bij mij staat alles als geactiveerd. Ik heb K&K sinds 11 februari. Ik had zelfs de eerste rekening al binnen

Zie mijn onderschrift, vul alles in dan helpen de moderators je verder.

Fijne zondag


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 februari 2025

Ik heb de Odido app, bij Klik & Klaar Internet staat : “Abonnement in oplevering”.

Als ik erop klik krijg ik een foutmelding (‘Oops! Hier ging iets mis’)

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 februari 2025

Ik heb de velden van mijn profiel ingevuld.

 

>

>

>

 

>

 

 

 

Er staat ‘Nog niet ontvangen” ?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Zojuist bericht gehad van Odido;

“De status zal uiteindelijk automatisch worden aangepast”


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen