Skip to main content
10000 Topics
Waar kom ik verder met onopgeloste issue's met de klantenservice?
Odido Nederland Wordt nu maar eens tijd om het op deze manier geregeld te krijgen. Vanaf 12-12-2023!! bezig om nieuwe wifi punten te krijgen ivm een modem swap. Ik ben ondertussen niet overdreven al 9 uur aan het bellen geweest. Elke keer krijg ik het zelfde verhaal, " sorry meneer, dit mag niet ik ga dit voor u oplossen" maar vandaag is het nog steeds niet opgelost. Krijg op de koop toe een email waar in staat dat er 140 euro wordt afgeschreven op de volgende factuur vanwege het niet terug sturen van de apparatuur. Ik wil best wat terug sturen, maar het is nog in gebruik tot ik de nieuwe punten krijg. Dus zojuist weer gebeld, en dan krijg je weer het standaard antwoord, goh wat vervelend, ik ga het oplossen voor u. Maar ze kunnen niks tegenhouden, de incasso kan niet worden gestopt. Vervolgens in de wacht gezet en wordt de verbinding weer eens verbroken. maar denk maar niet dat ze terug bellen. Kom op Odido Nederland Ga dit nou eens oplossen, en hou geen mensen aan het lijntje. de mensen op de eerste lijn verschuilen zicht achter procedures en protocollen en er zou niks anders mogelijk zijn. Ook het speciale email adres voor klachten internet.service@odido.nl wordt niks mee gedaan. Al weken aan het wachten op een antwoord. Maar als je belt dat je je contract wilt opzeggen, dat zeggen ze gelijk. " ow meneer dat kan ik gelijk regelen voor u" dat vind ik toch wel vrij bijzonder. Opzeggen kan snel, maar nieuwe wifi punten krijgen en een incasso stoppen kan niet? Laten we nu hopen dat er iemand van Odido Nederland gaat reageren, die niet 1e Lijns is, maar wel iemand van de backoffice die iets kan betekenen. Waar ben ik klant voor als je geen steek verder komt als je een probleem hebt. en vooral iets waar je al vanaf 12-12-2023 mee bezig bent. Zijn er Mods hier die kunnen helpen???? ik zit echt met mn handen in het haar.
Glasvezel besteld in september, nog niets gehoord over aansluiten
In september hebben we na een verhuizing glasvezel besteld bij Odido, dit zou eind oktober / begin november geregeld moeten zijn werd mij verteld. Maandje met alleen mobiel internet komen we wel door dachten we. Na een tijd niets gehoord te hebben de klantenservice gebeld over de status (want online was er niets te regelen). Lang in de wacht gehangen om doorverbonden te worden met KPN Netwerk, want zij zouden de glasvezelaansluiting moeten regelen. Daar weer een tijd in de wacht gehangen om te horen te krijgen dat ik bij de aannemer (VolkerWessels Telecom) moest zijn. Werd nogmaals doorverbonden (en dus nog een keer in de wacht), deze keer naar de aannemer. Deze vertelde mij dat de gegevens helemaal niet bekend waren, de oude bewoners stonden nog in het systeem en er was helemaal niet bekend dat er een glasvezelaansluiting zou moeten komen. De gegevens bijgewerkt, ik zou daarna per post een brief voor een aansluitdatum moeten ontvangen of daarvoor gebeld worden. Op 18 december nog steeds niets gehoord, toen heb ik via de site van KPN Netwerk een terugbelverzoek bij de aannemer ingediend. 27 december kreeg ik per e-mail daar de volgende reactie op: Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien in ons systeem dat wij nog geen ticket van KPN hebben gekregen voor de huisaansluiting, deze kunt u aanvragen bij de provider. Zodra wij deze binnen hebben en alle buitenwerkzaamheden afgerond zijn zal er via het reguliere proces een afspraak gemaakt worden voor de huisaansluiting wat betekent dat u een brief ontvangt zodra wij u kunnen inplannen. Daarna zullen wij 3 contactpogingen uitvoeren om met u de afspraak te bevestigen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Dus er is nog steeds niets geregeld vanuit Odido en/of KPN Netwerk... Om weer ruim anderhalf uur in de wacht te hangen heb ik ook geen tijd voor. Hoe is dit zo spoedig mogelijk op te lossen? Via de chatbot krijg ik ook niemand te pakken. Inmiddels al ruim drie maanden zonder internet (en tijdelijk een unlimited 4G abonnement bij KPN afgesloten, maar dat komt natuurlijk niet in de buurt bij glasvezel en zorgt ook voor extra kosten). Ik ben vrij teleurgesteld in de service van Odido, waar ze juist veel reclame mee maakten.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen