Skip to main content

tv app werkt niet meer

Klumpie
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

De tv app werkt niet meer na een update van de app.     Het staat op een Huawei tablet.  Het is al een oudje maar voor de update werkte de app nog wel.  Nu start het op en sluit het direct weer 

Uitgelichte reactie

20 maart 2025

Welke Android versie staat er op de tab?

Volgens mij werkt de app vanaf versie 5.

9 reacties

toetsie
  • is een legendarische user
  • 405 reacties
  • 20 maart 2025
Uitgelichte reactie

Welke Android versie staat er op de tab?

Volgens mij werkt de app vanaf versie 5.

Klumpie
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 21 maart 2025

Android 8 staat erop

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@Klumpie, ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat je ook op de tablet weer gebruik kan maken van de Online TV App! Heb je al geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren? Vaak kan dit het probleem oplossen! Mocht dit nog niet werken, wil je me dan laten weten van welk type tablet je precies gebruikmaakt? Dan kan ik hier navraag voor doen! 

Klumpie
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 22 maart 2025

@Nora van Odido Het werkt nog niet als ik het verwijder en opnieuw installeer.       Het gaat om een Huawei mediapad t3 10.      Model ags-w09

Klumpie
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 22 maart 2025

Het heeft altijd gewerkt. Maar nu dus niet meer

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 24 maart 2025

Hi ​@Klumpie, dank je wel voor het laten weten! We odnersteunen de app vanaf Android 5. Je geeft aan dat je Android 8 hebt, hierop zou het dan ook moeten werken. Even voor de zekerheid, als je de app opent, start deze op in landscape of portret modus? Mocht het in landscape modus geopend worden, zou je eens willen proberen om de app in portretmodus te openen. Je kan dit uitzetten via:  settings>display and brightness>app multiplier>turn it off. Laat je weten of dit de oplossing is? Anders maak ik direct een ticket voor je aan voor verder onderzoek!

Klumpie
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 24 maart 2025

​@Demi van Odido ik heb van alles geprobeerd niets werkt

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Dank voor de informatie ​@Klumpie, ik heb direct een ticket aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit gaan onderzoeken! 

Klumpie
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 25 maart 2025

@Tommie van Odido  thnx ik wacht het af

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen