Skip to main content

Problemen met Zyxel

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

Wat ik al geprobeerd heb:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

✅ WiFi-knop gecontroleerd.

✅ Bekabeling gecontroleerd.

Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?

Alvast bedankt voor de hulp!

Uitgelichte reactie

22 maart 2025

Hi ​@Doan1, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb direct een nieuw modem naar je toe gestuurd, zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem willen we graag retour ontvangen, hier krijg je nog een e-mail van met retourinstructies! 

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Doan1 

Je router blijft in het opstartproces hangen, deze dient vervangen te worden.

Kan je in je community profiel de privé velden invullen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025

Ik probeer reset de knop achter de Zyxel T-56 router maar hij doet het niet.

Ik glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

Ik router opnieuw opgestart (stekker eruit, 30 sec wachten, opnieuw aanzetten). 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Ik ben klaar.  Ik heb de profiel ingevuld. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@Doan1, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb direct een nieuw modem naar je toe gestuurd, zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem willen we graag retour ontvangen, hier krijg je nog een e-mail van met retourinstructies! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Dank u wel 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Nora van Odido schreef:

Hallo Nora, Ik heb hetzelfde probleem in Borculo. Halve dag werk gemist door het continu uitvallen van mijn internet. Nu op mijn hotspot. Zo merk je maar weer hoe afhankelijk je bent ervan. Ik hoop dat ik ook een nieuw modem kan krijgen en het snel kan oplossen, ik wordt er niet vrolijk van. Hoor graag en bedankt alvast. Vriendelijke groeten Anika

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Anika12345, ik ben er voor je! Dit is zeker niet prettig en we lossen dit zo snel mogelijk op. Weet je zeker dat je last hebt van bovenstaand issue en dat de Zyxel constant herstart? Als ik je verbinding erbij pak, zie ik namelijk dat de ONT (tussen het modem en je aansluitpunt) geen verbinding ontvangt. Kan je mij vertellen welke lampjes er nu branden op deze ONT? Beschrijf mij ieder lampje exact, of deze brandt of niet, welke kleur en of ze knipperen. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen