Ik heb bericht gekregen dat er straks alleen nog in de cloud kan worden opgenomen met als nadeel dat dit max. maar 1 jaar bewaard blijft. Zelf neem ik tv op met een eigen (oude) HDD recorder en blijft onbeperkt houdbaar.
Tevens verwacht ik dat de nieuwe box niet meer de (oude) aansluitingen heeft (alleen nog HDMI) om oudere apparatuur aan te kunnen sturen.
Vandaar mijn vraag of ik de oude box kan blijven gebruiken en behouden als ik mijn Odido opnamebox abonnement dan opzeg. Dan zou ik in theorie 2 gewone tv boxen hebben. Heeft dit dan nog een meerprijs?
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als je de Tv Box opzegd dan kun je die niet meer gebruiken. Wij bieden ook geen ondersteuning meer op de oudere Tv Boxen, dus als er iets mee is dan zullen wij hem gaan omruilen voor de nieuwe Mediabox. Als je toch liever opnames langer wilt bewaren dan kun je een eigen hdd-recorder aanschaffen zodat je je eigen opslag beheerd. Er zijn veel verschillende opties op de markt. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als je de Tv Box opzegd dan kun je die niet meer gebruiken. Wij bieden ook geen ondersteuning meer op de oudere Tv Boxen, dus als er iets mee is dan zullen wij hem gaan omruilen voor de nieuwe Mediabox. Als je toch liever opnames langer wilt bewaren dan kun je een eigen hdd-recorder aanschaffen zodat je je eigen opslag beheerd. Er zijn veel verschillende opties op de markt. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.