Skip to main content
Beantwoord

niet overstappen naar de cloud

• 30 maart 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik heb bericht gekregen dat er straks alleen nog in de cloud kan worden opgenomen met als nadeel dat dit max. maar 1 jaar bewaard blijft. Zelf neem ik tv op met een eigen (oude) HDD recorder en blijft onbeperkt houdbaar.

Tevens verwacht ik dat de nieuwe box niet meer de (oude) aansluitingen heeft (alleen nog HDMI) om oudere apparatuur aan te kunnen sturen.

Vandaar mijn vraag of ik de oude box kan blijven gebruiken en behouden als ik mijn Odido opnamebox abonnement dan opzeg. Dan zou ik in theorie 2 gewone tv boxen hebben. Heeft dit dan nog een meerprijs?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Cick, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als je de Tv Box opzegd dan kun je die niet meer gebruiken. Wij bieden ook geen ondersteuning meer op de oudere Tv Boxen, dus als er iets mee is dan zullen wij hem gaan omruilen voor de nieuwe Mediabox. Als je toch liever opnames langer wilt bewaren dan kun je een eigen hdd-recorder aanschaffen zodat je je eigen opslag beheerd. Er zijn veel verschillende opties op de markt. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Hi ​@Cick, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Als je de Tv Box opzegd dan kun je die niet meer gebruiken. Wij bieden ook geen ondersteuning meer op de oudere Tv Boxen, dus als er iets mee is dan zullen wij hem gaan omruilen voor de nieuwe Mediabox. Als je toch liever opnames langer wilt bewaren dan kun je een eigen hdd-recorder aanschaffen zodat je je eigen opslag beheerd. Er zijn veel verschillende opties op de markt. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen