Skip to main content

WIFI verbinding - LOS lampje knippert rood

• 30 maart 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Beste platform,

Sinds gistermiddag (19u) heb ik geen WIFI verbinding in mijn woning op postcode 1014ZG. Na onderzoek blijkt dat het op connecter het LOS lampje rood knippert. Odido is gesloten en daarom aan u de vraag of er iemand is die meer informatie heeft over een eventuele storing en/of iemand een oplossing heeft.

Een aantal van mijn buren geeft ook aan tijdelijk geen internet te hebben gehad maar dat is inmiddels alweer verholpen./

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg, Robin Koning

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Hoi ​@robinkoning, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik heb direct je abonnement erbij gepakt en toen zag ik dat de klantenservice Guidion al heeft aangestuurd. De monteur komt morgen al aan. Zou je mij een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je kan oplossen. Alvast bedankt! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@robinkoning, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik heb direct je abonnement erbij gepakt en toen zag ik dat de klantenservice Guidion al heeft aangestuurd. De monteur komt morgen al aan. Zou je mij een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je kan oplossen. Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen