Skip to main content

glasvezel netwerk odido down of in storing

Er is echt een flinke storing. Mijn internetsnelheid (glasvezel) is nu nog maar 7 procent. 

Waarom melden jullie het niet netjes op jullie website?

Uitgelichte reactie

18 maart 2025

Hallo ​@dsweetje 

Welke mediaconverter heb je en kan je deze eens herstarten?

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20462 reacties
  • 18 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@dsweetje 

Welke mediaconverter heb je en kan je deze eens herstarten?

• Auteur
  • is een King Poster
  • 67 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb de Nokia ONT en de zyxel T56 al 2 keer herstart.
Dit helpt kort, en dan gaat het weer mis.
Het lijkt met netwerkbelasting te maken te hebben. Vooral vanaf de middag tot in de avond speelt het probleem. Toen ik de aansluiting kreeg bij Odido, had ik hetzelfde probleem. Uiteindelijk hielp het wijzigen van de ONT in de Nokia ONT. Dit is toen gedaan door de netwerkbeheerder (KPN).
Deze gaven aan dat Odido te oude en niet meer gebruikte ONT’s installeerden. De Nokia was toen degene die KPN zelf gebruikte.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 67 reacties
  • 18 maart 2025

​@Jason van Odido 

Ik zie hier op de beginpagina wel meldingen over Nijmegen en Amsterdam, maar ik zit in Nieuwegein, regio Utrecht. Daar ervaar ik dezelfde issues. Internet dat in de middag een aantal keren wegvalt en nu vanavond weer.

Is er al bekend wanneer dit opgelost wordt?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1923 reacties
  • 19 maart 2025

Hi ​@dsweetje, ik zie je graag snel weer genieten van de volle snelheid! Om exact uit te zoeken wat er op jouw adres speelt, kijk ik met liefde met je mee in de verbinding. Zou je eens een speedtest kunnen doen via een bekabelde speedtest via speedtest.net en de uitkomst hier willen delen? Wil je daarnaast ook je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan is de verificatie compleet en kan ik je verbinding verder onderzoeken. Dank je wel alvast!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen