Skip to main content

klacht

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Probeer nu op te zeggen mijn klik en klaar,eindelijk iemand aan de lijn gekregen,op kunnen zeggen zogenaamd,geen bevestiging gekregen. Weer gebeld,na 13 minuten aan de lijn gewacht, toen 7 minuten op holde omdat ze iets ging uitzoeken. Opgehangen. Schijnbaar onbekwame mensen die daar werken. Ik zet de spullen buiten neer,adres weten jullie. Kom het maar ophalen. Ik heb mijn best gedaan.

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Geen idee hoe het in andere plaatsen is, maar hier in Bergen op Zoom hebben ze zeer vriendelijke medewerkers in de Odido-winkel die zeer behulpzaam zijn en van alles voor je regelen...

(die behulpzaamheid geldt overigens ook voor de medewerkers in de Ziggo- en KPN-winkel, maar dat terzijde...)

3 reacties

• is een King Poster
  • 59 reacties
  • 31 maart 2025

Geen idee hoe het in andere plaatsen is, maar hier in Bergen op Zoom hebben ze zeer vriendelijke medewerkers in de Odido-winkel die zeer behulpzaam zijn en van alles voor je regelen...

(die behulpzaamheid geldt overigens ook voor de medewerkers in de Ziggo- en KPN-winkel, maar dat terzijde...)

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Leuk voor je zeg. Op dit moment ben ik al 3x doorverwezen,nog niet gelukt. Totaal geen expertise. Opzeggen lukt niet. Comedy dit. 

• is een King Poster
  • 59 reacties
  • 31 maart 2025

Dat is dan hoogstwaarschijnlijk niet in Bergen op Zoom đŸ˜‡

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen