Skip to main content
  • 715 Topics
  • 3,664 Reacties
715 Topics
Negatieve BKR code verwijderen
Beste Odido, Ik schrijf u met een dringend verzoek ,omdat ik momenteel vastloop met mijn Hypotheekaanvragen door een negatieve registratie bij BKR Dit is voor mij een heel stressvolle situatie,en ik hoop dat u hiermee kan helpen. Bij GSMWeb.nl had ik in April 2023 mij abonnement aangevraagd waar op het contract gestart zonder geen een bevestigen van het contract start datum te krijgen, kort daarna een na dat ik uit mijn vakantie thuis kwam krijg ik een betaling factuur aal een tijd verzonden ,terwijl ik helemaal geen toestel en geen bevestiging van het contract thuis had gekregen .Na een telefonisch gesprek krijg ik van GSM te horen dat ik eerst moet betalen en alles zal goed komen zonder geen registratie en het was gelijk betaald. Maar in die tijd was ik aal door Odido bij BKR- geregistreerd met een code A als achterstand betaler.Na het verwerken van de betaling is dat betaling gebrek bij BKR hersteld en de codering na een telefonisch gesprek met Odido is gegarandeerd dat alle coderingen zullen verwijderd worden maar het is van A codering naar H codering omgezet blijkbaar dat H codering blijft nog steeds bij BKR staan dit had ik allemaal geen zicht op uit het vertrouwen op Odido medewerking .Bovendien dat gebeurde allemaal terwijl ik mijn toestel pas in Augustus 2023 had gekregen.Na een telefonisch gesprek met Odido klantenservice vandaag en gisteren werd ik aangereden om u te schrijven en mijn situatie uit te leggen.Hiermee ben ik hoopvol dat u de codering H bij BKR registratie kan met spoed laten verwijderen want ik zit in het punt waar ik en mijn man en onze drie kinderen dat hypotheek versterking op te wachten om onze benodigdheden voor een nieuwe ruim huis waar te kunnen maken.Hierbij stuur ik een kopie van mijn betaling bewijs in Juni 2023 en GSM en de gewisselde mails tussen mij en GSM over het toon nog niet gearriveerde toestel in Augustus 2023.Bovendien het toestel is helemaal afbetaald. Ik ben ook een vaste klant bij jullie sinds 2018 en ik hen nooit problemen gehad. Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen. Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven. Ik hoop op uw begrip en een positieve Het telefoonnummer waar om ging is XXX Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Marwa Elsayed XXX [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Remove negative BKR registration (dubbel)
Dear Odido, I am writing to you with an urgent request because I am currently stuck in my mortgage application due to a negative BKR registration. This is a very stressful situation for me, and I hope you can help me. The negative registration occurred during a hectic period in my life. During covid, I unfortunately missed a monthly payment. Due to all the chaos, I had also neglected to report my change of address in time, which meant that I missed important letters. When I became aware of this, I immediately contacted your customer service and tried to resolve everything. During my conversations with customer service I got different answers. Eventually I was advised to pay off the entire outstanding amount in one go. I did this immediately, because I was promised that this would remove the negative registration, and I received an email saying that it will be removed in a week. Unfortunately, it was not. I have emailed incasso@odido.nl and no one is answering. I feel really desperate, because I have done everything that was asked of me and now I am stuck. I had really hoped that I would have heard something today, unfortunately this was not the case. today is our deadline for the suspensive conditions, so I really hope that it can be resolved as soon as possible! Therefore, I would like to kindly but urgently request you to reconsider my situation and remove the negative BKR registration. I would like my mortgage to be approved and hope that you can help me with this. If you need more information, I am of course ready to provide it. I hope for your understanding and positive feedback.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen