Skip to main content
  • 828 Topics
  • 6,040 Reacties
828 Topics
odido preventel
Geachte, ik ben klant van Odido mobiel, glasvezel & tv en betaal elke maand een fors bedrag aan abonnementskosten. Nu heeft Odido een registratie gedaan bij preventel nadat ik een maandfactuur wat hoger uitviel in overleg met een vriendelijke klantenservice medewerker betaald in termijnen. Nu wil ik zakelijk een abonnement afsluiten naast mijn particuliere diensten en kan geen zakelijk abonnement afsluiten vanwege een preventel registratie. Ik heb bijna 3 uur met de klantenservice gebeld en tot op heden geen oplossing, ik moet het zelf als klant maar oplossen. Betaal ik daarvoor elke maand zoveel geld om de foute van Odido zelf te moeten oplossen. Odido heeft een melding bij preventel gedaan en volgens de procedure moeten zij deze ook verwijderen bij geen betaalachterstanden. Ik vind dit niet klantvriendelijk ik wil een extra abonnement zakelijk afsluiten en wordt geweigerd door het systeem wat een melding geeft van preventel en Odido is de enige provider die hier geregistreerd staat. Ik wil graag een zakelijk abonnement afsluiten en verwacht dan ook correct geholpen te worden, mij wordt door de klantenservice verteld dat ik zelf dit moet doen. ik citeer van de website van preventel:” Hoe kunt u een registratie beëindigen? U kunt de registratie beeindigen door de volledige openstaande vordering ( en eventuele kosten) bij de aanbieder van de telecommunicatie diensten te voldoen.De betrokken aanbieder van telecommunicatie diensten beeindigt dan de registratie bij de stichting Preventel. ik heb aan al mijn financiële verplichtingen voldaan en wordt geweigerd om een nieuwe dienst af te nemen. ik zou graag een snelle oplossing zien voor deze situatie aangezien ik door deze registratie van Odido bij preventel niet eens een sim only abonnement kan afsluiten van €2,50. Bizar. Kan dit snel opgelost worden? Ik betaal €150 per maand aan Odido voor diensten en dan krijg je dit, zoek het zelf maar uit maar wij kunnen u niet helpen aldus klantenservice.?!
Activatie Multisim op Apple Watch 10 leidt naar activatiescherm voor Multisim Samsung Watch
Goedemiddag! Ik ben al een aantal weken in contact met Odido Service omtrent het activeren van de Multisim op mijn Apple Watch 10. Wanneer ik via de app of webbrowser Multisim wil activeren kom ik uit in het scherm waarin ik de Samsung Watch kan activeren. Laat het duidelijk zijn dat dat niet klopt ;-) Het probleem is door Odidio erkent en zou worden opgelost. Er is ook een ticket van aangemaakt en is ook geescaleerd. Onlangs weer contact gezocht via Odido Service, omdat ik geen updates krijg rondom dit issue. Ik heb aangegeven graag een alternatieve oplossing aangeboden te krijgen. Men gaf aan het vreemd te vinden dat er niet al een alternatief aangeboden was. Maar daarna bleef het stil en heb ik weer zelf contact moeten zoeken met Odido Service. Weer een volgende medewerker gaf mij aan dat een alternatief helaas niet mogelijk was en dat ik maar gewoon nog even moet wachten. Graag wil ik de community vragen of deze case herkend wordt en of er wellicht oplossing zijn gevonden, bijvoorbeeld workarounds om de Multisim te activeren? Vraag/opmerking aan Odido Service: Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat de enige weg tot activatie via de app/webbrowser verloopt en dat er bijvoorbeeld niets ‘handmatig’ via telefonisch contact kan worden gedaan. Daarbij wordt het probleem telkens weer neergelegd bij de klant, het probleem is van Odido! Men neemt niet de tijd actief mee te denken naar een alternatief. Tenminste zou ik op de hoogte moeten worden gehouden van de status, maar dat wordt ook niet gedaan.. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor jullie reacties!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen