Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Visual Voicemail afgenomen. Niet heel erg duidelijk hoe je dit nu aan de praat moet krijgen. Verder ben ik nu geblokkeerd met de voicemail vanwege hetzelfde gedoe dat ik hier al heel veel langs zie komen, Odido doet helaas steeds net alsof ze niet weten wat er mis gaat, terwijl ze dat nu zo langzamerhand wel eens een keer moeten weten. Wanneer je in het buitenland zit, en dat zit ik, en je je voicemail password invoert, is de kans groot dat je wordt geblokkeerd voor 24 uur. Beetje triest dat je wanneer je vervolgens via het web inlogt op je account je dit niet kunt opheffen. Nu moet ik 24 uur gaan zitten wachten en wanneer ik het dan weer probeer, word ik zeer waarschijnlijk weer geblokkeerd. Wat een zooitje Odido.
Ik heb een zakelijk abonnementIk heb multisim (geactiveerd) Ik heb een Apple Watch series 10 cellular gekocht.En voordat een moderator zegt: “je zal toch contact op moeten nemen via het zakelijke nummer. De moderators kunnen hier alleen bij de gegevens van particuliere klanten.”Dit heb ik gedaan. Ik zit al een dag te klooien om dit voor elkaar te krijgen en ben echt geen digibeet. Het maakt niets uit. De zakelijke afdeling kan hier geen antwoord op geven omdat het schijnbaar niet geregeld is. Bij de particulieren wel…. Dus daarom vraag ik jullie om een oplossing. Het lukt mij niet om de multisim van mijn zakelijke abonnement te koppelen aan de Apple Watch. Op het moment dat je dit activeert in de Iphone/watch hoor je automatisch doorverwezen te worden naar de odido-multisim koppelpagina. Dit werkt wel als je een particulier/consument bent… maar bij zakelijk loopt deze koppeling niet goed waardoor het niet kan. (zo lijkt het althans) Wat kan ik doen?Is het een mogelijkheid om mijn zake
wachttijd ??Het is werkelijk onvoorstelbaar dat je als klant ruim een uur aan de telefoon moet wachten zonder iemand te spreken te krijgen. Zeker als het gaat om een probleem dat volledig door Odido zelf is veroorzaakt: verkeerde informatie over levertijden, een verlenging die ik nooit was aangegaan als de feiten duidelijk waren. Een wachttijd van deze omvang is simpelweg onacceptabel. Het getuigt van een totaal gebrek aan respect voor de tijd van de klant en van een klantenservice die niet aansluit bij de realiteit. Ondertussen wordt er wel vrolijk reclame gemaakt met “service” en “bereikbaarheid”, maar als puntje bij paaltje komt, blijft de klant in de wacht hangen.Ik verwacht op z’n minst dat er een directe oplossing komt voor dit probleem en dat Odido de verantwoordelijkheid neemt. Want een uur in de wacht hangen om een door jullie veroorzaakte situatie te bespreken is niet alleen frustrerend, maar vooral onprofessioneel.
Beste Odido,het registeren van Multism op mijn Samsung Watch ging niet zo soepel waardoor ik nu 3 eSims heb, waarvan er slechts 1 wordt gebruikt. Ik heb er wel twee opgezegd, maar zie dat de opzegtermijn een maand is. Kunt u de andere drie per direct annuleren zodat ze niet op mijn rekening verschijnen? Zie de afbeelding hieronder voor de eSim die daadwerkelijk wordt gebruikt op mijn horloge.Bij voorbaat dank!eSim
Ik heb een maand HBO Max als extra gehad totdat ik mijn Prime abonnement kon koppelen, maar nu lukt het me niet om HBO Max te verwijderen en heb ik ineens een extra extra van 5,99€. Hoe kom ik hier nu weer vanaf, want dit was dus niet de bedoeling en het aanpassen van de extra's werkt al niet heel vlot en handig bij mij. 🙄
Ik heb een voicemail van een Frans bedrijf ontvangen maar de opname is slecht, dus ik probeer er achter te komen of ik mijn mobiele voicemail vanaf een pc kan beluisteren waar ik mijn externe speaker aan kan zetten. De medewerker van de klantenservice dacht dat het wel kon maar moest het opzoeken en nadat ik hem de opname die ik hem liet horen van de voicemail had voorgesteld (hij was een Franstalige Belg) kon hij die ook niet verstaan. Dus toen besloot ik die Granse toko maar te bellen. Toch liet het me niet los. Weet iemand of het kan en hoe?
Beetje vreemd dat er unlimited wordt beschreven bij een product waar je na 20gb nieuw tegoed moet activeren met een maximum van 2gb per dag.Ik ben geen wiskundige maar volgens mij is 20gb plus 2gb 22gb en niet unlimited. Ik heb het tegoed aangeschaft omdat ik het dringend nodig had en vervolgens moet ik het opnieuw activeren wat ik dus niet kon omdat ik geen internet kon gebruiken. Unlimited is unlimited en niet limited of met restricties..
Hallo, Momenteel ben ik in Costa Rica en ontvang ik geen sms. Deze heb ik nodig voor mijn werk om in te loggen op de systemen. Voor vertrek heb ik blokkades op gebruik buitenland gezet, met de bedoeling om hiermee geen extra roaming kosten te krijgen. Inloggen op mijn account lukt ook niet, omdat ik ook daarvoor een sms hoor te krijgen. Simkaart is reeds in een ander toestel gezet.
Om mijn oude Pixel 7 in te leveren was ik even aan het rondkijken gegaan. Nu moet ik dus naar kon overstappen want daar kan het wel? Hier de uitleg: Allereerst kwam ik deze informatie tegen:https://www.odido.nl/blog/oude-telefoon-inleveren/Zie het stukje: inleveren voor geld. Ik dacht: dat is fijn, korting op abonnement en niet je mobiel naar de milieustraat. Want met mijn huidige woonruimte kan ik dus niet naar de milieustraat…Maar toen kwam ik in een loop terecht via linkjes. Dus nu dit: https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/kan-ik-mijn-oude-telefoon-inruilen-voor-korting-op-een-nieuwe/000453943 Dus ik vrees het laatste, en dan wordt het toch gewoon de restafvalcontainer...
Hoi, ook ik kan Facetime en iMessage niet activeren op het Odido netwerk. Ik heb nog diverse andere (buitenlandse) eSims en daar werkt het prima op. Echter ik wil het alleen op mijn Odido nummer geactiveerd hebben, maar dat lukt dus niet. Wat ik al geprobeerd heb:Toestel (iPhone 15 Pro 18.6.1) opnieuw opstarten Netwerkinstellingen resetten iMessage uit- en weer inschakelen Complete toestel reset en vandaar geprobeerd te activerenOp het Odido netwerk lukt het helaas niet. Ook krijg ik elke paar minuten een SMS van Apple met de tekst "REG-RESP? V = 3; r = 1437428505; n =*mijn-Odido 06-nummer*; s = 0261BEE3B1FFFFFFFFC24F992180E58E1BA1C442E5053B78E7408032D5"
Helaas, net als bij heel veel mensen zoals te lezen valt op dit forum lukt activatie van iMessage en Facetime middels het telefoonnummer niet. Inmiddels als ruim een week.Soms bij het activeren continue de melding dat Activatie is mislukt. En soms blijft de laadindicator maar draaien.Kunnen jullie mijn case ook doorzetten? Hopelijk lost het snel op want dit is na de storingen eerder dit jaar al de zoveelste tegenvaller bij Odido.
Ik wil de datum voor nummerbehoud naar een latere datum wijzigen. Er staat dat dit via de website kan, alleen als ik dan mijn huidige nummer invoer, krijg ik de melding dat dit niet in gebruik is. Het tijdelijke Odido nummer kan ik ook niet gebruiken gezien dat abonnement nog niet ingegaan is. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb dus unlimited en internet en tv. En met 3 punten maak ik gebruik van Viaplay als extra optie.Ben nu wel uitgekeken op viaplay, hebben niks bijzonders te bieden, dus wil er van af. Als ik de punten uitzet schiet me about omhoog met 20 euro en dat is niet cool. Dus hoe switch ik van Viaplay basis naar bijvoorbeeld videoland?
Via de mijn Odido app heb ik een abonnement genomen op SkyShowtime. Hoewel er terug te vinden is dat dit maandelijks opzegbaar is kan ik dit nergens doen. Heeft iemand een idee hoe ik een extra op kan zeggen? Ik hoor het graag!
Goedemorgen, Sinds 5 dagen werkt IMessage niet op mijn toestel.Alle meerdere malen de stappen gezet die Apple en Odido adviseren maar bij mijn telefoonnummer komt er geen verificatie door Odido terug. Ook al met Apple gechat en die verwijzen mij naar Odido.Kan dit worden opgevolgd? Dank en groet,William.
Beste, Ik ben inmiddels al weken bezig met het probleem dat FaceTime niet werkt. Alles is geprobeerd, zelfs het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Toch word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil dit graag samen met jullie oplossen. Lukt dat niet, dan zie ik mij genoodzaakt mijn abonnementen op te zeggen. Apple heeft mij de afgelopen weken uitgebreid geholpen en geeft nu duidelijk aan dat het probleem bij Odido ligt. Ik hoor graag hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet,Kevin
Ik heb sinds gisteren na opnieuw activeren esim problemen met iMessage en Facetime. Het laadsymbool voor mijn telefoonnummer blijft draaien. Ik krijg daarnaast gekke smsje van Apple en ook popups over icloud inschakelen en extra kosten netwerkaanbieder. Ik heb alle geboden oplossingen op het forum al geprobeerd.
Goedendag, Is er een storing met het activeren van IMessage? Het wiel blijft draaien en krijg een sms van Apple met deze tekst. ik heb overigens alle gemelde troubleshoots geprobeeerd (herstarten, netwerkherstel, uitloggen, aan/uitzetten iMessage) REG-RESP?v=5;r=1917048850;n=+31618241258;s=0268B9CC25FFFFFFFFC98F87EF07713DEDDA3B94558F9792E1F9525CEB
Ook ik ervaar problemen met IMessage, alle voorgaande opties geprobeerd
ik heb in totaal 3 punten te besteden, ik gebruik er 2 voor videoland en 1 voor podimo, nu heb ik die gestopt want ik wil amazon prime, maar die ene punt blijft nog steeds zichtbaar bij podimo, en kan dus niet met die punt amazon prime starten..iemand die de tip heeft om dit op te lossen voor me?
Ik reis 2x per jaar naar Azië, maar altijd als ik daar ben dan kan ik geen sms versturen/ontvangen. Dit is erg vervelend, want mijn ouders hebben geen Whatsapp of Messenger, dus de enige manier om ze te bereiken is via e-mail, wanneer er ergens wifi beschikbaar is.Dit probleem heb ik sinds dat T-Mobile is overgegaan naar Odido. Ik ontvang sindsdien ook geen welkom-sms’jes meer van providers in betreffende landen. Ik heb een Android telefoon. Uiteraard staat alles aan wat aan hoort te staan in het buitenland, zoals bv. roaming, +31 telefoonnummer etc.Wat is hier aan de hand?
Nou bij mij doet hij het niet en ik word van kastje naar de muur gestuurd !
Vier maanden geleden (april ‘25) gekozen om bij Odido mijn abonnement te verlengen. Toen gekozen om te verlengen met Unlimited Premium i.v.m. dat in combinatie met Apple One als extra het een voordelige en interessante optie voor mij is (was).Vandaag is dan eindelijk mijn abonnement ingegaan en blijkbaar heeft Odido in de tussentijd Apple One uit het assortiment met extra’s gehaald?!Ik zit hier wel enorm van te balen. Als ik dat afgelopen april had geweten (inclusief alle ellende deze zomer met het regelmatig niet kunnen gebruiken/wegvallen van data in de EU en de storingen van de laatste tijd) was ik liever naar de groene vrienden overgestapt, en dan inclusief mijn glas aansluiting.Dus mijn vraag is: is het toch niet ergens mogelijk om met die 3 extra punten alsnog Apple One af te sluiten? In de geboden extra’s alternatieven heb ik eerlijk gezegd geen interesse. En wanneer heeft Odido precies besloten Apple One niet meer aan te bieden en wat was precies de reden?Ten tijde van verlenge
Hi, Weet iemand of de samsung galaxy watch 8 winactie ook van toepassing is als je een abonnement bij Odido afsluit via Belsimpel?
Hello,I got 2 sim cards from odido (one e-sim and one physical) and I cannot activate imessages for neither of the numbers.I get a activation failed message.contacted odido for it and the service told me to come here to the community so that Pharwin could help me :)Can someone help?Best,ali
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.