Ik heb een reispas gekocht voor Indonesië en die werkt niet maar ik word er wel voor gefactureerd. Ik vind dat niet terecht want ik moet gewoon betalen voor de data die ik gebruik daar. Izzy verwijst mij te bellen naar de klantenservice maar dat kost bijna 3 euro per minuut. Dat ga ik niet doen want als wie weet hoe lang ik in de wachtrij sta.
Internet op Reis pas werkt niet
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
- M-pas: je krijgt 5 GB en betaalt € 15. De pas is 10 dagen geldig. Sms MP3 naar 1280.
- XL-pas: je krijgt 15 GB en betaalt € 30. Deze is 30 dagen geldig. Sms XLP3 naar 1280.
Als het niet lukt via sms, kan ik het voor je aanschaffen. Kun je dan aangeven welke pas je zou willen? Dan schaf ik deze meteen voor je aan, zodat je daarna kunt genieten van internet in Indonesië. Wat betreft de kosten voor de verkeerde pas: deze heb ik meteen voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.