Skip to main content
Beantwoord

XL18 Marokko

• November 2, 2025
  • 7 reacties
  • 58 Bekeken

Hoi,

ik heb een XL18 bundel aangeschaft die in Marokko 14 GB zou zijn, maar vervolgens krijg ik berichten dat het 12 GB is. 

Beste antwoord door eric

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • November 2, 2025

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 3, 2025

Dat is duidelijk, maar het zou fijn zijn als ik dan een sms krijg met reclame waarin het juiste wordt weergegeven. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Kallie19, van harte welkom op onze community en wat leuk dat je in Marokko bent, hopelijk heb je het naar je zin daar! Goed dat je de XL-pas hebt aangeschaft, zo ben je in ieder geval voorzien van internet. Wel zo fijn! Je kunt op onze website altijd terugvinden welke passen er gelden in Marokko. Zie onderstaande afbeelding:

Zoals je kan zien betreft de XL-pas in totaal 12 GB. Excuses voor de verwarring! Kun je aangeven waar je hebt zien staan dat het 14 GB zou zijn en kan je hiervan een screenshot met mij delen? Dan kan ik dit intern voor je doorzetten, zodat het aangepast kan worden! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 4, 2025

Hoi,

Eindelijk een persoon, die chatbots snappen het nog niet  

Ik heb dus een info sms gekregen waar 14 GB in stond  

Gr  Karel  

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Kallie19 dank je wel voor het delen van de screenshot! Ik heb dit meteen aangekaart bij de afdeling die hierover gaat, zodat het zo snel mogelijk aangepast kan worden. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring! Zulke feedback is erg waardevol voor ons, zodat we de gebruikerservaring meteen kunnen verbeteren. 

Mocht je nog andere vragen en/of feedback hebben, laat het dan gerust weten. Het is altijd welkom! Ik wens je voor nu nog een hele fijne vakantie toe in Marokko! 😁

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 5, 2025

Hoi,

ik heb ook mijn werktelefoon bij me die ook Odidio gebruikt. 
Daarop kreeg ik een sms met dezelfde boodschap, maar daar staat wel 12 GB. 🙄

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Kallie19 dat is wel gek ja. Ik heb het in ieder geval aangekaart bij de afdeling die hierover gaat, zodat ze kunnen checken waar het niet goed ingesteld staat en dat het zo snel mogelijk aangepast kan worden. Op deze manier kan de verwarring in de toekomst niet meer ontstaan, wel zo fijn!