Ik ontvang in Midden Amerika wel sms , zelfs van Odido die zie waar ik ben met mijn Androide telefoon, maar ik kan geen sms versturen zelfs niet naar 1280 om internet pakket te kopen. Wat is er aan de hand. Vroeger met T mobile was dat nooit een probleem.
Ik ontvang in Midden Amerika wel sms maar kan geen sms versturen.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. Zou je daarna handmatig verbinding kunnen maken met een netwerk van een andere provider? Dit kan via de instellingen van je toestel. Probeer verschillende netwerken om te kijken of smsen dan wel werkt.
Mocht dat niet lukken, dan wil ik graag met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.