Skip to main content
Beantwoord

blokkade

• November 13, 2025
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hi!

ik heb een betalingsafspraak, alleen Helaas is mijn blokkade er nogsteeds niet van af… nu zeggen ze dat ik moet bellen, maar hoe kan ik bellen met een blokkade? ;-)

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Kzanting ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Yes, dat klopt. Dank voor het invullen van de juiste gegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je een betalingsregeling en uitstel van betaling bij ons hebt kunnen regelen, fijn! Ook zie ik dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je. 

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 13, 2025

@Kzanting  Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je Community profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.  Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt!
De moderators helpen je verder als je aan de beurt bent

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 13, 2025

Hi! 
ik heb dit gedaan

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Kzanting wat fijn dat je bij ons een betalingsregeling hebt kunnen treffen, we snappen heel goed dat een betaling wel eens niet uit komt! Het wordt inderdaad lastig om te bellen met een blokkade, ik wil daarom gelijk met je meekijken wat er precies aan de hand is. In je profielgegevens zie ik alleen dat je geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem staat. Kan het kloppen dat het abonnement niet op jouw naam staat? Zou je de juiste geboortedatum kunnen vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 14, 2025

Ik denk dat hij op mijn moeders naam stond, ik heb dit aangepast!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Hey ​@Kzanting ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Yes, dat klopt. Dank voor het invullen van de juiste gegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je een betalingsregeling en uitstel van betaling bij ons hebt kunnen regelen, fijn! Ook zie ik dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je.