Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
T-Mobile fine
This company is a scam. This is unacceptable. I have been fighting for 6 months now for a refund of a fine I randomly had to pay in November after T-Mobile emailed me that they hadn’t received the router I sent back in September. I immediately called them on the same day I received this email and they assured me that it was a mistake as they had receive the router. They promised me that they would only take the money for a few days as it was already programmed in the system and give it back to me as soon as possible. This, OF COURSE, did not happen and I kept on calling and texting them to get it back. Among the many screenshots which are in my possession to prove this scam, this email which was sent to me in December said “ Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd. En nu? We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag (€ -75.00) wordt op je eerstvolgende rekening of de rekening daarna verrekend. Nog heel even geduld dus.” But this is one of many lies as nothing happened since then. Every time I called them or texted them, they assured me the same thing: you will get a refund in a week. But WHERE IS MY REFUND SIX MONTHS AFTER ????????????? Now it’s been 6 months, and I am still here talking about it as I am still waiting for my money, for a mistake made in November and proved to be a mistake even before the money was taken. This is clearly unaceptable to be fooled by a company like that. I wasted so much energy into being nice to them for being such a disorganized company but at this point, without any news from them, I clearly believe it is due to their incapacity. I’ve never had this experience before. And yes T-Mobile, I will not stop to text you or call you until I get my 75 euros back. This is a great amount of money and I will not give up as it is only your fault, and clearly illegal what you are doing right now. I hope I made myself understood. This is a scam. Save your energy for a more respectful company.
Onderhoud in de nacht van 25 april op 26 april
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom onderhoud uit op ons netwerk. We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding van T-Mobile voor thuis wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Wanneer is het onderhoud? In de nacht van 25 april op 26 april tussen 01:00 en 06:00. Het onderhoud zelf duurt maximaal een kwartier. Let op: Staat de TV in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Voor wie is het? Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week vóór het onderhoud een e-mail ontvangen hebt. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is het voor jou niet van toepassing. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. En daarna? Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
T-Mobile Thuis Alles-in-1 glasvezel 20-20Mbit/s Compensatie
Hallo T-Mobile Op juli 2016 heb ik bij Vodafone een Alles-in-1 abonnement afgesloten voor 20-20Mbit/s Glasvezel Internet (€ 23,50), TV Start abonnement (€ 13,50 + gratis Interactieve TV box) en Bellen Start (€ 2,50). Dat werkte goed, vervolgens nam T-Mobile Vodafone over en kwam ik bij jullie terecht.Ook dat werkte in eerste instantie goed. Na verloop van tijd begon e.a. te haperen en werd diverse keren apparatuur vervangen, als laatste de router in mei 2021.Toen heb ik ~1 week kunnen genieten van ongestoord internet en goed TV beeld.Vervolgens werd ik eveneens in mei 2021 overgezet naar het nieuwe TV platform, begon de ellende opnieuw en loopt tot de dag van vandaag (zie dit topic) door zonder zicht op een datum waarop de slechte TV kwaliteit verholpen zal zijn. Daarbij is het steeds maar moeten testen doodvermoeiend. Ik voel me inmiddels meer proefkonijn dan klant @Lisa geeft in dat topic aan dat er nu 8Mbit/s voor de TV dienst wordt gebruikt @apis4 geeft aan dat de benodigde bandbreedte voor de TV Dienst sinds de introductie van het nieuwe TV platform van mijn Internet snelheid wordt afgehaald Daarmee houd ik dus slechts ~12Mbit/s aan Internet snelheid over, terwijl ik wel voor 20-20Mbit/s betaal... Dit is mijn gewenste oplossing: Het ontvangen van de volledige snelheid van 20-20Mbit/s voor Internet Het - zonder extra kosten- ontvangen van de benodigde snelheid/bandbreedte voor een ongestoorde TV Dienstverlening (Zoals het het geval was bij het oude TV platform. Nu dus 8Mbit/s extra bandbreedte op basis van wat Lisa scheef in genoemd topic. Mogelijk in de toekomst meer?) Compensatie voor de gehele periode waarop ik geen fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken van mijn Alles-in-1 abonnement Graag jullie reactie
Defect ISRA-punt volgens Guidion, maar backoffice weigert reparatie
Beste T-Mobile community, Korte samenvatting: Ik heb instabiel internet. Standaard oplossingen hebben niet gewerkt. Guidion monteur constateert een defect ISRA punt. Back office weigert reparatie. Gewenste oplossing: reparatie ISRA punt. Indien nodig nieuwe modem. Mijn DSL internet van T-Mobile thuis is al maanden instabiel. Ik gebruik vooral draadloos internet via de Huawei modem van T-Mobile, maar mijn tv is aangesloten via het bedraad netwerk. Allebei vertonen af en toe kuren. Elke dag valt het internet een aantal keer kort weg (ongeveer 5 keer per dag een seconde of 10), in Teams meetings met collega's valt mijn stem vaak even weg wat zeer storend is voor collega's, en af en toe valt het internet voor 5 tot 10 minuten weg (gebeurt niet elke dag, maar wel twee of drie keer per week). De problemen komen ook voor als ik een meter van de modem zit. Daarnaast valt ook tv stil via de kabel. Ik heb geen tv-kastje, maar gebruik het internet voor tv. Andere services via de tv zoals youtube werken dan ook tijdelijk niet. Zelf heb ik de standaard oplossingen geprobeerd: factory reset t-mobile, andere wifi-kanalen, andere frequentie, verplaatsen modem, wifi-versterker. Geen effect. Contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice, die een factory reset hebben gedaan. Geen effect. Weer contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice, die weer een factory reset hebben gedaan. Geen effect. Weer contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice, eindelijk een afspraak kunnen maken met een Guidion monteur. Deze monteur kon na een paar dagen komen en heeft met Kurth DSL test apparatuur gemeten dat er foutmeldingen op de lijn staan met het ISRA punt. Ook raadde hij mij een nieuwe modem aan, maar die had hij zelf niet bij zich omdat deze binnenkort pas weer geleverd zouden worden bij Guidion. Zijn officiele rapport is duidelijk: “Kurth meer errors op de lijn. Klant heeft een oude defecte ISRA punt. Verzoek om het ISRA punt te vervangen. Call doorgezet naar BO via de app.” Een paar dagen later niks gehoord, weer T-Mobile gebeld. BO (Back Office) had het ticket gesloten met het commentaar dat het ISRA punt niet vervangen hoeft te worden. Vreemd dat ik hier geen bericht van krijg. T-Mobile medewerker was het met mij eens en opende een nieuw ticket met het verzoek opnieuw ernaar te kijken en mij terug te bellen. Internet viel volledig weg na een tijd, bleek dat er zonder bericht weer een factory reset is uitgevoerd door de BO, ticket is gesloten, en ik niet ben teruggebeld. Ik moest weer zelf bellen om dit te horen, Afgesproken dat ze mij zouden terugbellen, wat weer niet is gebeurd. Ik probeer rustig te blijven, maar ben er nu echt wel klaar mee. Ik begrijp niet hoe de monteur zegt dat er een reparatie nodig is, en de BO vervolgens het ticket sluit en de zaak afdoet als opgelost. Verder totaal gebrek aan communicatie.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen