Skip to main content

Trustpilot review


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een review op trustpilot gezet ivm het oponthoud bij onze overstap van Ziggo naar Odido (loopt al een ½ jaar). Op deze review kwam een respons van Demi van Odido met het verzoek om contact op te nemen via Webcare (geen idee hoe), Facebook of X (zit ik niet op) of via de Odido community. 

Dat laatste dus, bij deze. Screenshot bijgevoegd. 
 

 

Uitgelichte reactie

9 december 2023

Hoi @koefoss, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana

2 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 9 december 2023

Hoi @koefoss, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 december 2023

Ik lees klantnummer 1.21840937 maar dat is misschien voor mobiel?  Het abonnement voor internet + TV kan ik niet bekijken omdat dat nog niet actief is.

NB ik heb net het emailadres voor Odido en Odido community gelijkgetrokken, dus zoeken op email zou nu moeten lukken. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen