Skip to main content

abonnementen koppelen

  • 27 november 2023
  • 9 reacties
  • 41 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan alleen maar inloggen op mijn mobiel abonnement, en het koppelen met internet+tv gaat niet. 
ik kan nu dus ook geen facturen inzien van mijn internet+tv. 
Naar mijn weten staat alles op dezelfde naam en adres.

Uitgelichte reactie

28 november 2023

Hi @MVH1990, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en door een foutje in ons systeem nam die jouw naam niet goed over. Dit heb ik meteen voor je goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen in een browser en niet in onze app? Doe dit om foutjes te voorkomen. Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 28 november 2023

Hi @MVH1990, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en door een foutje in ons systeem nam die jouw naam niet goed over. Dit heb ik meteen voor je goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen in een browser en niet in onze app? Doe dit om foutjes te voorkomen. Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 november 2023

Ik kan nog steeds alleen maar het mobiel abonnement koppelen


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 28 november 2023

Zou je het nog een keer kunnen proberen? Lukt het nog niet, welke foutmelding krijg je te zien @MVH1990


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 november 2023

Nog steeds niet. 
Er komt te staan: ‘er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

Deze melding krijg ik elke keer als in internet + tv wil koppelen. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 29 november 2023

Hey @MVH1990, alles staat goed en je zou gewoon moeten kunnen koppelen. Voer je alle gegevens goed in en doe je dit in een webbrowser in plaats van in de app? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 november 2023

Nee koppelt nog steeds niet!

Ik doe dit inderdaad in de webbrowser en niet in de app. 

kunnen jullie deze abonnementen niet koppelen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 30 november 2023

Dat is erg vreemd @MVH1990! Dan gok ik dat er iets mis gaat in de onderliggende systemen. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Wordt vervolgd. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 december 2023

Is hier al meer over bekend?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 6 december 2023

De verwerkingstijd van de specialisten is op dit moment 25 werkdagen. Het issue is inmiddels bekend en meerdere klanten ervaren dit. Ze lossen dit individueel op tot er een permanente fix voor is @MVH1990. Het kan dus iets langer duren dan normaal. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen