Skip to main content

Hallo,
17.08.2023 abbo upgrade bevestigd (naar 1 Gb). Eerste mogelijkheid was 06.09.2023. Dat is morgen. Ik zou email +SMS van Gideon krijgen voor afspraak. Dus niet. Ik zou 14 dagen voordien nieuwe apparatuur toegezonden krijgen. Dus niet. 
Morgen is 06.09.2023.
En nu?
Dank!
Groet! 
Betelgeuse

Hallo,

vandaag   IS    06.09.2023……

Dit was de eerst beschikbare datum toen ik de wijziging abbo doorvoerde op 17.08.2023…..

Geen email …..
Geen SMS …..
Geen Gideon …..
Geen pakket ….

En nu?

Graag geen popi-jopie taalgebruik.
Graag inhoudelijk, to-the-point reactie.

Waarvoor dank.

M.vr.gr.
Betelgeuse
 

 


Hoi @Betelgeuse, goed dat je hiervoor een topic aanmaakt en sorry dat het mis is gelopen, het liefst zag ik je vandaag genieten van een gigabit verbinding! Ik zie dat de wijziging niet goed is doorgelopen in de systemen en daarom ben ik het afgelopen halfuur druk voor je bezig geweest om alles zo snel mogelijk doorgedrukt te krijgen. Inmiddels heb je ook een aantal emails over de wijziging ontvangen. Cruciaal was vooral hoe snel de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL je om kan zetten naar een gigabit verbinding. Op dit moment lijkt het erop dat de eerst mogelijke datum voor hun maandag 18 september is. Ik ga ervoor zorgen dat er snel een installatiepakket uitgestuurd wordt en dat je een afspraakuitnodiging van Guidion ontvangt om de huidige installatie bij je thuis om te zetten.

Al in al zet ik dus alles zo snel mogelijk voor je in actie, geef het gerust aan als je hier nog vragen over hebt en ik probeer dit zo snel mogelijk voor je rond te krijgen!


@Cal,
dank voor reply. Ik wacht ontwikkelingen belangstellend af en zal met Guidion afspraak maken (ik zag een sms hiertoe binnenkomen).

Wanneer ik de diverse topics hier doorlees (klanten welke ook de overstap gemaakt hebben naar het 1Gb netwerk) moet ik eerlijk zeggen dat angst mij wel een beetje bekruipt. Te meer daar ik full time thuiswerk en twee kids met hbo opleiding thuis heb, ik het mij niet kan veroorloven dagenlang zonder internet te zitten…..
We zullen zien.
Vooralsnog dank.
M.vr.gr.
Betelgeuse


Hoi @Betelgeuse, fijn dat je inmiddels de emails en SMS binnen hebt zien komen! Geen zorgen, slechts bij een heel klein deel van de klanten zijn er complicaties bij de overzetting, al verkleint dit feit natuurlijk niet de last van geen internet hebben.

Ik heb er daarom vertrouwen in dat de monteur van Guidion je vlekkeloos kan overzetten, met de specialist ben je in goede en ervaren handen! 🙂


Goedemorgen,

Sinds 26.09 de 1Gb aansluiting werkzaam. Installatie verliep vlekkeloos. Ik kan en mag bevestigen:  ”een monteur van @Guidion, een specialist, ik was in goede en ervaren handen!
Speedtest levert zojuist 801 up en 889 down (was 105-115).
Resterende vraag: ik zou nog een email krijgen met retour-instructies en retour-adres om de oude hardware terug te sturen. Tot op heden niet gezien. Dit volgt nog?

Dank! Groet,
Betelgeuse 


Hallo @Betelgeuse 

Heb je alleen een nieuwe mediaconverter ontvangen? De oude kan je dan in een doosje doen met een briefje erbij waarop je gegevens staan en afgeven bij een DHL punt en zeggen dat deze naar Odido gestuurd moet worden.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117


Hallo,

Correct: enkel doosje met nwe converter ontvangen. Ik zal het binnenkort in orde maken. Dank voor reply!
M.vr.gr.
Betelgeuse


@Betelgeuse 

Voor enkel een converter ontvang je geen mail dus op bovenstaande wijze kan je hem retourneren.


Duidelijk! Doosje, DHL, ODIDO, wat kan er verkeerd gaan?
Komt in orde!

Betelgeuse


Hallo,
@mod: tot op heden werkt alles naar behoren. Topic mag gesloten worden.
Dank!
Betelgeuse


Thanks voor deze goede update @Betelgeuse! Nog een fijne middag. 


Reageer