Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel probleem

  • 12 december 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb op 7 oktober een abonnement afgesloten voor glasvezel waarbij ik mijn dsl abonnement heb opgezegd. Ik zag bij de eerste facturatie dat de klantvoordeel niet was geactiveerd waarop ik heb gebeld naar de klantenservice. Dat kregen zij in eerste instantie niet geactiveerd omdat dat blijkbaar nog ergens hing bij mijn dsl abonnement welke was opgezegd, maar het zou gelijk opgepakt en geactiveerd worden.

Bij mijn telefoon abonnement had ik de klantvoordeel nog wel gewoon goed staan. Daar was niks mee aan de hand. 

Nu krijg ik een factuur voor mijn internet thuis waarbij klantvoordeel niet is meegenomen én een factuur voor mijn mobiele abonnement die opeens van 28,80 naar in de 46 euro schiet.

Ik krijg zelf nu opeens een foutmelding als ik klantvoordeel probeer te activeren terwijl het jarenlang gewoon goed is gegaan.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit gewoon geactiveerd wordt en de extra kosten verrekenen? Ik word hier namelijk niet goed van.

Beste antwoord door Bekir Özgül

Hi @Nora van Odido. Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad waarmee het activeren gelukkig is verholpen.

Wat betreft de vergoeding, is dit een vergoeding voor het internet thuis abonnement? Mijn mobiele abonnement is namelijk een stuk hoger uitgevallen dan wat ik zojuist als vergoeding terug kan zien in mijn mail.

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 13 december 2023

Hi @Bekir Özgül, geen zorgen: ik zorg er graag voor dat alles wat het klantvoordeel betreft weer helemaal rechtgezet wordt!

Ik heb direct alles voor je nagekeken en op dit moment staat het klantvoordeel helemaal goed. Dit is ook te zien in jouw Mijn Odido account! Het klantvoordeel zal dus vanaf vandaag goed berekend worden en dit wordt automatisch verrekend met de volgende factuur.

Voor de periode voor vandaag, zal ik handmatig een vergoeding voor je aanmaken. Op die manier zul je de gemiste korting alsnog ontvangen. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden. Na de volgende factuur is alles weer gecorrigeerd en loopt het klantvoordeel automatisch goed door! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2023

Hi @Nora van Odido. Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad waarmee het activeren gelukkig is verholpen.

Wat betreft de vergoeding, is dit een vergoeding voor het internet thuis abonnement? Mijn mobiele abonnement is namelijk een stuk hoger uitgevallen dan wat ik zojuist als vergoeding terug kan zien in mijn mail.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 14 december 2023

Hi @Bekir Özgül, fijn om te horen dat het gelukt is!

Dit is voor je Internet + TV abonnement. Als je vragen hebt over je mobiele abonnement, dan wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken in de juiste categorie van Mobiel > Facturen. Nora en ik werken alleen met Internet + TV abonnementen. Veel succes! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen