Ik kan alleen maar inloggen op mijn mobiel abonnement, en het koppelen met internet+tv gaat niet.
ik kan nu dus ook geen facturen inzien van mijn internet+tv.
Naar mijn weten staat alles op dezelfde naam en adres.
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en door een foutje in ons systeem nam die jouw naam niet goed over. Dit heb ik meteen voor je goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen in een browser en niet in onze app? Doe dit om foutjes te voorkomen. Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Ik kan nog steeds alleen maar het mobiel abonnement koppelen
Zou je het nog een keer kunnen proberen? Lukt het nog niet, welke foutmelding krijg je te zien
Nog steeds niet.
Er komt te staan: ‘er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.
Deze melding krijg ik elke keer als in internet + tv wil koppelen.
Hey
Nee koppelt nog steeds niet!
Ik doe dit inderdaad in de webbrowser en niet in de app.
kunnen jullie deze abonnementen niet koppelen?
Dat is erg vreemd
Is hier al meer over bekend?
De verwerkingstijd van de specialisten is op dit moment 25 werkdagen. Het issue is inmiddels bekend en meerdere klanten ervaren dit. Ze lossen dit individueel op tot er een permanente fix voor is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.