Skip to main content

Ik heb een review op trustpilot gezet ivm het oponthoud bij onze overstap van Ziggo naar Odido (loopt al een ½ jaar). Op deze review kwam een respons van Demi van Odido met het verzoek om contact op te nemen via Webcare (geen idee hoe), Facebook of X (zit ik niet op) of via de Odido community. 

Dat laatste dus, bij deze. Screenshot bijgevoegd. 
 

 

Hoi @koefoss, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana


Ik lees klantnummer 1.21840937 maar dat is misschien voor mobiel?  Het abonnement voor internet + TV kan ik niet bekijken omdat dat nog niet actief is.

NB ik heb net het emailadres voor Odido en Odido community gelijkgetrokken, dus zoeken op email zou nu moeten lukken. 


Reageer