Wie kan mij helpen mijn oude emailadres werkt niet meer dus kan ook niet resetten en abonnement toevoegen.
Zelf de dame aan de service desk kan het ook niet.
Wat nu
Wie kan mij helpen mijn oude emailadres werkt niet meer dus kan ook niet resetten en abonnement toevoegen.
Zelf de dame aan de service desk kan het ook niet.
Wat nu
Hi
Ik help je hier graag mee, echter zijn er twee e-mailadressen bij ons bekend en dat is het ziggo e-mailadres en het t-mobilethuis e-mailadres. Heb je toevallig een ander e-mailadres wat ik kan gebruiken om aan je abonnement te koppelen? Dan kun je met dat e-mailadres een account aanmaken en je abonnement koppelen. Kan je mij een privébericht sturen met een ander e-mailadres en dan een reactie in het topic plaatsen? Dan zal ik het voor je aanpassen, alvast bedankt.
Je hebt een prive bericht Tommie
Hey
Hoi Tommie
Mijn email adres werkt en kan jij ook zien of mijn Tv Abonnement en mobiel gekoppeld zijn
Groetjes Theeke
Als je bent ingelogd dien je op: “Ik heb nog een abonnement” te klikken om je abonnementen toe te voegen
Hallo Tommie
Alles is gelukt kan
weer fatsoenlijk inloggen dank je voor je hulp
Wat mooi om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.