Ik ben nu een paar dagen voor retourlabel en ben al twee mnd bezig met oplossen van problemen internet tv telefoon wordt maar niets mee gedaan ga ook weer contact opnemen met tv programma kassa ben er nu klaar mee
Ik ben nu al vanaf half okt bezig met slecht internet en tv en telefoon al een paar keer gebeld steeds wordt er gezegd dit en dat nu weer nieuwe 2 x tv box gehad nu doet de afstandbediening het niet kan niet netflix ,app, en terug naar tv doet het niet gisteren weer gebeld krijg nu andere afstandbediening, maar ik nog niet tevreden had gezegd dan ontbind ik mijn contract hoe ze met je omgang als klant dan wordt er gezegd als u contract ontbindt kost 500 euro
Ik ga kassa hier over mijn beraden met hun hoe verder
Ik wil nog even door geven dat wij allebei hartpatient dat ik zo niet wil door gaan graag u antwoord hierop
Ik ook dat jullie goed personeel moeten hebben want ik zo onbeschoft behandeld
Ik ben nu al vanaf half okt bezig met slecht internet en tv en telefoon al een paar keer gebeld steeds wordt er gezegd dit en dat nu weer nieuwe 2 x tv box gehad nu doet de afstandbediening het niet kan niet netflix ,app, en terug naar tv doet het niet gisteren weer gebeld krijg nu andere afstandbediening, maar ik nog niet tevreden had gezegd dan ontbind ik mijn contract hoe ze met je omgang als klant dan wordt er gezegd als u contract ontbindt kost 500 euro
Ik wil nog even door geven dat wij allebei hartpatient dat ik zo niet wil door gaan graag u antwoord hierop
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.