Skip to main content
Beantwoord

Geen klantvoordeel meer

  • December 14, 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemorgen, na inmiddels al meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad nog steeds geen succes. Mijn klantvoordeel is vannacht ineens spontaan vervallen en na een telefoontje bleek mijn mobiele abonnement ineens op mijn oude adres te staan, waar ik overigens al meer dan een jaar niet meer woon. Dit was niet zichtbaar in de online omgeving. Nu is dat dus aangepast en zie ik bij klantvoordeel netjes de 2 abonnementen staan. Er staat alleen geen voordeel meer bij. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @hessel98 

Heb je al eens gekeken wat er gebeurd wanneer je de abonnementen verwijderd onder het kopje klantvoordeel en opnieuw aanmelden?

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23240 reacties
  • Antwoord
  • December 14, 2023

Hallo @hessel98 

Heb je al eens gekeken wat er gebeurd wanneer je de abonnementen verwijderd onder het kopje klantvoordeel en opnieuw aanmelden?