Ik heb op 7 oktober een abonnement afgesloten voor glasvezel waarbij ik mijn dsl abonnement heb opgezegd. Ik zag bij de eerste facturatie dat de klantvoordeel niet was geactiveerd waarop ik heb gebeld naar de klantenservice. Dat kregen zij in eerste instantie niet geactiveerd omdat dat blijkbaar nog ergens hing bij mijn dsl abonnement welke was opgezegd, maar het zou gelijk opgepakt en geactiveerd worden.
Bij mijn telefoon abonnement had ik de klantvoordeel nog wel gewoon goed staan. Daar was niks mee aan de hand.
Nu krijg ik een factuur voor mijn internet thuis waarbij klantvoordeel niet is meegenomen én een factuur voor mijn mobiele abonnement die opeens van 28,80 naar in de 46 euro schiet.
Ik krijg zelf nu opeens een foutmelding als ik klantvoordeel probeer te activeren terwijl het jarenlang gewoon goed is gegaan.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit gewoon geactiveerd wordt en de extra kosten verrekenen? Ik word hier namelijk niet goed van.