Vanaf dag 24 (februari 2022) alles mis met mijn abonnement en verbinding en ook met mijn facturen. Reden om per 1 februari mijn abonnement op te zeggen. Wat rest is de discussie over de facturen; naar mijn idee klopt het niet en betaal ik teveel. En zeker teveel omdat de verbinding heel vaak helemaal plat viel.
In ieder geval wilde ik weten of ik de factuur vooraf of achteraf betaal (€ 45 per maand) Van de site-info begrijp ik vooraf Dus in oktober betaal ik voor december (internet en TV) De klantenservice beweerd dat het achteraf is???!!! M.a.w mijn jaarabonnement loopt op 31 jan 2024 af. Betaal ik vooraf, zoals op de site staat, dan is december mijn laatste rekening (voor januari 2024) Odido, de meneer van de klantenservice beweerd, dat ik achteraf betaal en dan dus ook nog facturen krijg in januari en februari van € 45. Ga ik terug naar de internetaanbieding van december 2022 dan betaal ik meer dan zou moeten en volgens T-mobile, omdat het systeem die foute invoer van het abonnement, van hen niet zomaar kan herstellen.
Enfin, de vraag is hier:
- betaal ik nu wel of niet achteraf?
- hoe kom ik tot een oplossing met deze super klantonvriendelijke organisatie?