Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Onkosten declareren
Hoi Community, ik ben 2 weken geleden opgeschrikt doordat het compleet fout is gegaan bij de oplevering van mijn glasvezel abonnement van Odido. Omdat de apparatuur niet op tijd door Odido geleverd is heb ik de monteursafspraak moeten verzetten. Ik als zakelijk gebruiker ben afhankelijk van snel en stabiel internet om mijn werk te kunnen doen. De Odido medewerker die ik zondag 9 juni gesproken heb verzekerde me dat mijn internet zou werken totdat de monteursafspraak zou zijn. De maandag erop heeft Tweak mijn internetafsluiting toch afgesloten waardoor ik mijn werk niet meer kon doen. Dat was niet wat Odido mij had verzekerd. Mijn internet zou altijd blijven werken tot de monteur geweest zou zijn. Ik was hier heel erg teleurgesteld over, ik had die week enorm veel werk te doen en dit vereiste goed internet. Odido kon alleen tegemoet komen met een voucher. Hierop heb ik allerlei investeringen moeten doen: Ik heb een simkaart bij Odido moeten kopen met hierop 10 euro tegoed. Deze wil ik hierbij declareren. Daarnaast ontvangt mijn Desktop-computer geen 4g/5g signaal op. Hiervoor heb ik verbinding moeten maken via een hotspot op m'n iPhone en een wifi-ontvanger. Deze wifi-ontvanger heb ik dezelfde dag ook gekocht. Hiervoor wil ik ook compensatie ontvangen van Odido. Inmiddels is mijn apparatuur gekomen en is de monteur geweest en heeft hij de glasvezelverbinding kunnen opleveren. Ik hoop dat jullie me hierbij tegemoet kunnen komen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen