Skip to main content

problemen met router, vindt proxy niet

  • 28 december 2022
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

ik heb sinds vanmorgen problemen met router vind proxy niet 3 keer nieuw router opgestart gaat een uur goed dan weer hetzelfde liedje  wat te doen ?

6 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 29 december 2022

Hi @Henk9966, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil hiervoor graag de expertise van @eric en @Pieter_B inschakelen. Hebben jullie hier tips voor? Merci! 💪


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 29 december 2022

Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?


Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2111 reacties
  • 29 december 2022

@Henk9966 

Bekijk eens het volgende filmpje of het uitvoeren van de commands eventueel een oplossing kunnen brengen voor een Windows machine.

Media is niet beschikbaar

 

Als het mogelijk is, disable de ‘probleem’ proxy eens, om te kijken of het wel degelijk aan die verbinding ligt.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 december 2022
Jason schreef:

Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?

heb geen vpn en gebruik modem van t mobile 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 december 2022
Henk9966 schreef:
Jason schreef:

Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?

heb geen vpn en gebruik modem van t mobile 

 

hewb vandaag weer opnieuw 3 keer moeten starten zelfs harde reset gedaan  juist aangesloten door een door u aangewezen monteur

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 29 december 2022

Heb je de tip van @Pieter_B kunnen gebruiken @Henk9966?


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen