Skip to main content

ik heb sinds vanmorgen problemen met router vind proxy niet 3 keer nieuw router opgestart gaat een uur goed dan weer hetzelfde liedje  wat te doen ?

Hi @Henk9966, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil hiervoor graag de expertise van @eric en @Pieter_B inschakelen. Hebben jullie hier tips voor? Merci! 💪


Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?


@Henk9966 

Bekijk eens het volgende filmpje of het uitvoeren van de commands eventueel een oplossing kunnen brengen voor een Windows machine.

 

Als het mogelijk is, disable de ‘probleem’ proxy eens, om te kijken of het wel degelijk aan die verbinding ligt.


Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?

heb geen vpn en gebruik modem van t mobile 

 


Hoi @Henk9966, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het klinkt alsof je gebruikmaakt van een VPN, kan dat kloppen? Probeer eens te connecten zonder dat de proxy aangemeld is; soms reageert het modem niet goed op een VPN-verbinding en moet deze opnieuw geconfigureerd worden.

Gebruik je het T-Mobile modem of een eigen modem/router?

heb geen vpn en gebruik modem van t mobile 

 

hewb vandaag weer opnieuw 3 keer moeten starten zelfs harde reset gedaan  juist aangesloten door een door u aangewezen monteur

 


Heb je de tip van @Pieter_B kunnen gebruiken @Henk9966?


Reageer