Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Klacht
Helaas krijg ik na 3 klachten mails en diverse telefoongesprekken nog steeds geen respons vanuit Odido. Vanaf begin Juni geen TV en internet. Het zou een extern probleem zijn. De factuur van Juni zou gecrediteerd worden, niets is minder waar, zowel Juni als Juli zijn inmiddels afgeschreven. Na bijna 2 maanden nog steeds geen TV en internet. Inmiddels is het contract opgezegd. Schandalige service! Datum van ervaring: 25 juli 2024 BewerkAntwoord van Odido 19 minuten geledenMijn excuses voor deze ervaring! Hier zijn een aantal zaken niet goed verlopen. Dat had ik liever veel anders gezien. Ik wil graag ingrijpen en je duidelijkheid verschaffen rondom je verbinding en je rekening, maar ik begrijp dat je inmiddels hebt opgezegd. Daar baal ik van. Weet je of de vergoeding van deze periode offline wel is geregeld? Zo niet, dan maak ik dat graag en snel in orde! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
Terugbetaling
Beste, Ik ontvang graag duidelijkheid over mijn terugbetaling. Januari 2023! heb ik mijn thuisabonnement opgezegd maar dit is niet doorgevoerd. Ik ging namelijk naar Amerika voor langere tijd en had dit abonnement niet meer nodig. Een jaar later bleek dat dit abonnement nog steeds niet was opgezegd maar dat de facturen wel door bleven lopen. Uiteindelijk heb ik gebeld met het verzoek om per direct het abonnement stop te zetten en alle maanden te crediteren. Hier ging 2 weken overheen maar uiteindelijk werd het abonnement stopgezet en werd de creditering in gang gezet. Dit moest nog akkoord krijgen van de financiele afdeling. Meerdere malen heb ik gebeld en letterlijk elke medewerker zei iets anders en de wachttijd was elke keer langer.Uiteindelijk is de terugbetaling goedgekeurd en staat deze ook in mijn overzicht op mijn Odido. Toen ik vroeg wanneer ik deze betaling zou krijgen (het ging om veel geld) dan zou dat binnen 2 weken op mijn rekening staan. Dit bleek natuurlijk niet het geval en later bleek dat dit verrekend zou worden met de factuur van April. Dit was geautomatiseerd en kon niet worden tegengehouden. Weer wachten tot April en dit zou dan uiterlijk 15 April gebeuren. Op de factuur van April stond inderdaad de terugbetaling en dit zou omstreeks de 23e worden bijgeschreven. Dit is niet gebeurd en ik belde weer waarop een medewerker vertelde dat het uiterlijk 1 mei op de rekening zou staan. WEER een ander verhaal dus. Toen ik toen weer niks had ontvangen belde ik weer en deze medewerker zei dat het geld binnen een week erop zou moeten staan. Nu is dit ook WEER niet gebeurt en wanneer ik vraag om doorverbonden te worden naar een bepaalde medewerker (deze medewerker is de enige die open en eerlijk was en mij goed heeft geholpen in die maanden tijd) dan was dat niet mogelijk. Terwijl toen ik begin April belde kon ik ook doorverbonden worden en ik word ook vaak zat doorverbonden naar andere afdelingen. Hoezo kon dat nu niet dan en zegt elke medewerker iets anders? Afijn, er zou een terugbelverzoek worden gestuurd zodat deze medewerker mij kon bellen. Ook dit is 2 keer gebeurt en ik heb niks gehoord. En mijn geld waar ik al sinds Januari!!!! op wacht is nog steeds niet binnen. Nu lees ik meerdere verhalen dat klanten heel lang moeten wachten op hun geld dus er schijnt iets mis te gaan. Maar 4 maanden wachten is toch wel heel overdreven…. Ik verwacht duidelijkheid en verwacht dat het geld binnen een week op mijn rekening staat. Zo niet, dan zal ik Odido officieel in gebreke stellen en zal ik verdere juridische stappen ondernemen en dan zullen de kosten nog hoger worden. Graag hoor ik van jullie.
Oud prijsplan glasvezel 1 gbit met unlimited
Beste , Ik heb nog een oud T-Mobile prijsplan wat betreft glasvezel 1 gbit + mobiel unlimited. Hierdoor heb ik een mooie klantenkorting (25 voor 1 gbit internet en 25 euro voor mobiel unlimited). Door deze goede prijs-kwaliteit verhouding blijf ik ook graag nog lang trouwe klant bij Odido. Nu wil ik m’n telefoonabonnement verlengen met unlimited. Echter zijn er sinds de overstap van T-Mobile naar Odido nu 4 verschillende unlimited-abonnementen. Ik wil graag de Unlimited variant met 300 mbit snelheid. Heeft dit invloed op de klantenkorting van m’n glasvezel-abonnement? Van snelheid wisselen qua glasvezel internet doe ik natuurlijk niet, als ik daar iets aan verander betaal ik voor b.v. 300 mbit meer dan ik nu voor 1 gbit betaal. Ik zou dan dus op alle fronten achteruit gaan: meer betalen voor dezelfde glasvezel-snelheid. Sterker nog: ik zou zelfs meer betalen voor een mindere snelheid als ik b.v. naar een lagere glasvezelsnelheid zou gaan bij het nieuwe prijsplan. Kortom: wat gebeurt er met m’n klantenkorting als ik nu m’n mobiel unlimited-abo verleng naar een van de nieuwe soorten unlimited-abonnementen? (Die van 300 mbit dus zoals ik zei). Het gaat ook niet om een klein beetje prijsverhoging, maar ik zou van 50 euro naar tientallen euro’s extra per maand gaan. Kortom: Wat gebeurt er met m’n kortingen als ik m’n mobiele unlimited abo nu verleng? Graag hoor ik van jullie :)
gewijzigde overeenkomst als andere contractant iets verlengd - T-Mobile Thuis klantvoordeel
Klantvoordeel T-Mobile Thuis wijziging voorwaarden overeenkomst als andere contractant iets doet De situatie is als volgt: Er zijn op hetzelfde adres 2 verschillende contracttanten. De ene heeft een T-Mobile Unlimited (mobiel) (contractant A) abonnement. De ander een T-Mobile Thuis (contractant B). Op het moment dat het T-Mobile Thuis abonnement werd afgesloten. Was hierbij het klantvoordeel nog aanwezig dat je de hoogst mogelijke snelheid voor €25,- per maand krijgt. Het nu actieve mobiele abonnement is later afgesloten, en heeft dus een andere klantvoordeel versie. Het is wel de combinatie van de twee, die voor de korting op het T-Mobile Thuis abonnement zorgt. Ik wil het mobiele abonnement verlengen. En het Thuis abonnement behouden. Volgens de klantenservice komt het klantvoordeel van het Thuis abonnement (contractant B) dan te vervallen. Dit omdat het Klantvoordeel voor contractant B wordt aangepast. Zodra contractant A een verlenging doet. Aangezien het klantvoordeel onderdeel van de overeenkomst is. Lijkt het me eigenaardig dat u een nieuwe overeenkomst kunt afdwingen. Als contractant A iets wijzigt in het contract, kan dit in de basis nooit een aanpassing van het contract van contractant B zijn. Even ongeacht of de korting dan nog van toepassing is. De klantenservice beweert echter dat dit wel zo is, en dat het zonder tussenkomst van de contractant aanpassen van de overeenkomst gewoon juridisch houdbaar is. Als ik odido.nl/voorwaarden dan staat daar netjes uitgelegd dat bij oudere abonnementen de voorwaarden van toepassing zijn die golden op het moment van afsluiten. Die zijn op het moment van afsluiten ook ondertekend door beide. Klantvoordeel valt onder de zogenoemde aanvullende voorwaarden. Door de klantenservice wordt gewezen op het wijzigingsbeding. In het wijzigingsbeding wordt echter vermeld dat u een dergelijke aanpassing publiceert. De klantenservice geeft aan dat dat pas gebeurt als contractant A een nieuwe overeenkomst afsluit. De voorwaarden zoals die nu gelden voor contractant B: Op de site van Odido. En ook bij de communicatie rondom de naamswijziging. Wordt diverse malen vermeld dat waar voorheen T-Mobile of Tele2 stond, we nu Odido kunnen lezen. Daarnaast is er melding gemaakt dat er in de voorwaarden van bestaande klanten niets zal veranderen. Volgens de geldende voorwaarden is het klantvoordeel (€25,- voor de maximale snelheid) dus van toepassing indien ik op hetzelfde adres een Unlimited Odido abonnement bij klantvoordeel aangemeld heb. Omdat de klantenservice beweert dat hierbij het wijzigingsbeding van toepassing is. Heb ik gevraagd naar een onderbouwing hiervan. Helaas kiest Odido ervoor om sindsdien niet meer te reageren. Daarom dan nu, helaas publiekelijk, het verzoek om hierop in te gaan. Waar staat in de voorwaarden dat de overeenkomst met contractant B wijzigt, als contractant A een nieuwe overeenkomst aangaat?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen