Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Retouradres voor modem, wat is het juiste adres?
Kort geleden is een T56 modem dat ik 5 dagen ervoor had geannuleerd toch bij mij bezorgd. In overleg met Odido Klantenservice moest ik dat terug sturen en daarvoor een label via de QR code in eerdere mail aanmaken. Als dat niet werkte moest ik een eigen retour label maken met daarop als adres Odido-Thuis en mijn klantnummer. De klantenservice was vooruitziend want de QR code werkte niet (geprobeerd op 2 verschillende apparaten met 2 verschillende browsers). De link lijkt ook te algemeen, alsof er iets mist: https://internet.odido.nl/retour-label// . Ik ben kennelijk niet de enige met dat probleem, wat is daar mis? Ik heb het DHL label van de zending naar mij zichtbaar op de doos laten zitten en het nieuwe ernaast geplakt: Retour, Odido-Thuis, Afz.: Klnr.: LTT XXXXX Op het DHL label staat als afzender Odido, Postbus 15021, NL 1117 ZZ SCHIPHOL-RIJK . Het pakket is dezelfde dag (3 augustus) retour gegaan maar de T&T code staat nu (18 augustus) nog steeds op: Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data . Bij: Je pakket gaat retour naar is niets ingevuld. Kennelijk was de info die ik van Odido Klantenservice had gekregen niet volledig of was er een conflict tussen beide labels. Nu zie ik in een ander topic op het forum als retouradres: Odido voor thuis (Retouren) Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk . Dat wijkt af van het bovengenoemde retour label. Wat is nu juist? Via Odido Klantenservice zijn beide pakketten ondertussen afgemeld in mijn account maar het is zeer onbevredigend voor mij en kostbaar voor Odido als pakketten in het niets verdwijnen. Helaas kom ik bij DHL niet verder om te zien wat de actuele status van het pakket is want ik heb niet voor de retourzending betaald. Opm.: Ook voor een Odido zending die op 20 juli retour is gegaan zonder bezorgd te zijn staat de DHL T&T status nog steeds op: Klaar voor versturen naar het sorteercentrum .
afhandeling klacht
Hallo , ik heb sept vorig jaar tv internet thuis,opgezegd , apperatuur teruggestuurd, en in jan kreeg ik mail dat ik 165 euro terugkreeg ivm onterechte boete , ik dacht ,fijn , attent van odido. Toen dit NIET kwam , belde ik en bleek dat t foutje was en dat ik 165 euro moest betalen omdat ik al 165 euro had gehad . Duhhh na veel bellen en mailen , gaf men toe dat er wat fout was gegaan , en ik zou compensatie krijgen van 180 euro en 51,80 , en idd kreeg weer mail dat t eraan kwam maar weer niks...we zijn nu al in juni 2024 ondertussen , ik werd gek van loze beloftes en nam contact op met tisha van lammeren , ceo van odido via linkdinn, ze zei dat ze t ging oplossen en idd , ene Nina nam contact op en ik kreeg 180 euro , en de 51 euro zou dan met factuur van juli komen , ook had ze extra 51 euri aangemaakt , ze zei dat is extraa voor t wachten . Tis nu 15 augustus niks gekregen , en gister belde ik Nina , ze zei er is helaasiets ni goed gegaan , t had al op bank moeten staan ,dus ze gaf opdracht om ipv factuur , deze als betaling te doen via financiele afdeling , moest deze week erop staan . Tis nu donderdag dus t kan nog maar echt hoe kan zoon groot bedrijf als odido , dit niet fatsoenlijk afhandelen , en eerlijk . Nina als ook andere mederwerkers zijn toppers , helpen netjes ,maar doe zijn afhankelijk van financiele afdeling , dusja dan is daar iets mis denk ik dan , bijna jaar later , nog mee bezig en al is t klein bedrag , tis zo irretant dat dit nog steeds tijd en energie vreet, wachten en weer bellen , voel me echt zo,n zeurpiet maar ook genaaid grwoon. Nogmaals respect voor mederwerkers, die doen hun ding en uiteindelijk t overmaken blijkt heel moeilijk , terwijl 1 druk op knopje en t staat op andere rekening.alleen niet bij OOOOOODIDO GR JOHAN
onbetrouwbaar, regelmatig meerdere dagen zonder internet - Trustpilot
We zitten sinds november 2023 bij Odido, 1Gbit/s glasvezel abonnement. Jaarcontract. We hebben sindsdien al 5x een periode van steeds meerdere dagen geen internet, tv en telefoon gehad. Het gebeurt steeds plotseling en onverwacht. Eerst bel je klantenservice (die mijn ingesproken postcode nooit herkent, hoe netjes ik het ook probeer), meestal overdag wel iemand aan de lijn te krijgen, dan moet je na een tijd, bijv volgende dag, een afspraak gaan inplannen met een monteur van Gideon via hun website, dan word je gebeld door iemand van KPN netwerk, die dan na een aantal dagen een onderaannemer sturen. Timeslot van 4 uur waarvoor je thuis moet blijven. Meestal is het dezelfde man. Ik heb zijn mobiele nummer intussen, zo ver zijn we al gezonken. De oorzaak is vaak dat iemand anders (geen idee wie) in de wijkcentrale onze glasvezelkabel eruit trekt. Ik begin intussen opzet te vermoeden, maar heb natuurlijk geen enkel bewijs. Al met al zijn we steeds minstens 5 dagen verder voor het ineens allemaal weer werkt, maar voor hoe lang, dat weet je nooit. We hebben er al heel veel hinder van ondervonden. Steeds 3 balende pubers in huis, thuiswerken gaat niet, kinderen die voor examens leren hebben hinder, domotica in huis werkt niet, vaste telefoon onbereikbaar, geen tv of series, je merkt ineens hoe afhankelijk we in 2024 van internet zijn. De financiële compensatie die Odido aanbiedt is voor ons geen bruikbare oplossing: omdat we mobiel geen abonnement bij Odido hebben, doen de aangeboden vouchers het bij ons niet. Ik heb dus steeds 3 balende pubers. Bovendien wil ik helemaal geen geld als compensatie, maar gewoon betrouwbaar internet. Ik was hiervoor ruim 10 jaar klant bij Ziggo, daar ging wel eens wat mis met de snelheid, maar dat waren problemen van een heel ander niveau. Dit bij Odido heb ik nog nooit meegemaakt. Echt ongekend slechte betrouwbaarheid. We zeggen direct op zodra het kan. Datum van ervaring: 13 augustus 2024 Antwoord van Odido Een dag geleden Hoi Twan, dank voor deze uitgebreide review. Het spijt me oprecht dat dit jouw ervaring met ons is. Dit klinkt verre van prettig en vooral als je thuiswerkt of er examens op de planning staan. Je wilt op ons internet kunnen bouwen en ik wil ook niks minder voor jou en je gezin. Ik begrijp dat deze situatie vaker speelt. Het lijkt me dan ook goed wat dieper te checken wat er speelt met mogelijk het issue in de wijkcentrale van KPN Netwerk. Namens het webcareteam kom ik daarom graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
abonnement afgesloten via Euroclix
Ik ben al ruim 20 jaar aangesloten bij Euroclix. Op deze site kun je clix verdienen door op emails te klikken, abonnementen af te sluiten, aankopen te doen op websites aangesloten bij Euroclix en diverse winacties. Ik heb diverse malen een aardig bedrag laten uitkeren die ik heb verdient middels deze acties. Zo heb ik een abonnement bij Odido afgesloten via Euroclix. Zij staan op de site met een mooie actie waarbij je veel clix kunt verdienen bij het afsluiten van een abonnement. Inmiddels heb ik dit gedaan, maar Odido zegt geen claims in behandeling te nemen. Ergens onderaan de aanbieding staat dat beschreven. Dus eerst een mooie aanbieding dat je vele clix kunt verdienen om daaronder te vermelden dat ze geen claims in behandeling nemen. Dat is pure misleiding. Ik heb een mail gestuurd naar Odido en als reactie kreeg ik een mail over de onbetrouwbaarheid van Euroclix uit het jaar 2015. Een enkele reactie is daar uitgehaald van iemand die ontevreden was over Euroclix. Alle reacties daaronder laten zien dat euroclix wel degelijk betrouwbaar is. Overal gaat het weleens mis, zo ook bij Odido, dat is duidelijk. Mijn vraag is waarom ik de clix niet krijg uitgekeerd terwijl het letterlijk op de site staat dat ik deze kan verdienen bij het af van een abonnement via Euroclix. Ik heb zo vele abonnementen en aanbiedingen afgesloten en aangenomen en is altijd zoals beloofd uitgekeerd. Odido wil hier niet aan meewerken terwijl ze tot op heden nog steeds op de site van Euroclix pronken met de aanbieding. Alle bewijs opgestuurd, screenshots gemaakt, maar na de laatste mail geen reactie meer. Misschien op deze manier?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen